heb geen tips, maar neem wel even kijkje als het af is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dat mis ik aan een heel aantal spellen. _Lynn schreef:chelss schreef:oja trouwens, is dit dan net zoiets als horsetycoon enzo? ik geloof van wel toen ik die reacties zag, horsetycoon vond ik altijd wel leuk tot dat ik van die site me ww moest veranderen toen was ik hem dus ook nog kwijt geraakt en al me geld en alles was daar dus weg! balen dus! hoop dat dat bij dat nieuwe spel van jouwmanege dan niet hoeft
dan moet ik straks weer helemaal opnieuw gaan beginnen als je juist net zo ver bent.
Dan kun je toch op 'wachtwoord vergeten' drukken?
Ik wil echt dat het spel klaar is
heel raar. maar toen had ik ook geen zin meer om overnieuw te beginnen, ben nu wel weer aan iets nieuws toe dan maar
dus ik hoop dat het spel snel klaar is!
! UpToDance schreef:Jaaa het is kerstvakantie dus hij wordt nu afgemaakt het spel!![]()
! hahaha, lijkt me echt leuk spel! 

_mbvd_ schreef:paarden moeten kunnen zweten, en ziek kunnen worden als ze dan bijv. geen zweetdeken op krijgen.
UpToDance schreef:Voor de mensen die testspeler willen zijn, daar staat een lijstje die je kan invullen:
UpToDance @ [JHK] [DEEL#1] *Jouw Manege* hoe meer leden, hoe gezelliger!
Focussed schreef:_mbvd_ schreef:paarden moeten kunnen zweten, en ziek kunnen worden als ze dan bijv. geen zweetdeken op krijgen.
In het echt worden ze ook niet ziek als ze geen zweetdeken op krijgen hoor![]()
UpToDance: Wat houdt het testspelen eigenlijk in? Heb ik nog helemaal niet nagedacht, maar wordt ermee bedoelt of je speelt en zo mogelijke 'bugs' vindt, of gewoon nog op/aanmerkingen hebt?

Focussed schreef:_mbvd_ schreef:paarden moeten kunnen zweten, en ziek kunnen worden als ze dan bijv. geen zweetdeken op krijgen.
In het echt worden ze ook niet ziek als ze geen zweetdeken op krijgen hoor![]()
UpToDance: Wat houdt het testspelen eigenlijk in? Heb ik nog helemaal niet nagedacht, maar wordt ermee bedoelt of je speelt en zo mogelijke 'bugs' vindt, of gewoon nog op/aanmerkingen hebt?

Tenzij je paard natuurlijk hebt geschoren, maar dan zweten ze ook weer minder snel....
Het is een haf trouwens.
Komen leuke tips en ideeen voorbij!