Spel Horse Reality

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

paljaslaura

Re: Spel Horse Reality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 21:54

Wat bedoel je Marcella?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 21:56

Dat ze dit gaan aanpakken dat je straks ook niet meer direct kopen kan doen als je al 25 paarden op stal heb. Dus zoals ik loop nu het risico dat als ik mijn merrie weg stuur om te laten dekken dat ik deze niet meer kan terug kopen.

Dus ik kan straks niks meer ondanks dat ik 28 deltapoints heb.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:00

Dus dan moet je bijvoorbeeld 20/25 hebben en dan kan je X aantal stallen bij kopen? Als ik je nu goed begrijp?
Wel gek...

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:00

Hmm dat is balen, kan ze niet eerst zorgen dat er meer stallen gekocht kunnen worden?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:01

Iemand toevallig in Azie?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:01

Je kan nog steeds geen stallen bij kopen zover als dat ik weet dus. Voor dekken moet je nu ook 1 stal vrij hebben.....waardeloos.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:02

Ze maakt het wel onmogelijk zo om verder te komen.. vindt sowieso dat aantal stallen beetje dom.. :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:05

Sta eigenlijk op het punt om berichtje te sturen met verzoek tot verwijderen accounts (.nl & .com).

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:08

Verwijderen kan nog geen eens..
Ik denk dat ze beetje alles door de war schopt qua logica in volgorde ..

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:11

Ik vind het nou ook nog niet echt duidelijk, het duurt super lang voordat je een keer wat kan qua leeftijd en ook tot er eens veulens geboren worden. predicaten schiet niet op
weet dat het beta is maar toch alsnog

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:12

Officieel als hierom gevraagd moeten ze hieraan voldoen je heb hiervoor een hele mooie wetgeving. :')

Maar ze bedoel het vast allemaal goed hoor alleen de volgorde is behoorlijk krom en chaos, maar lijk mij ook best lastig om prioriteiten te stellen. Nu had ik alleen al twijfels of het spel en die worden voor nu nog meer bevestigd. En dat ik betreffende veulens vaak niet krijg wat ik zou willen is ook een bekend iets en dat lig niet aan het spel in ieder geval. :')

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:41

Ben ik de enige die dit juist wél begrijpt? :+ het spel gaat om 'reality'. Als je in de reality weet dat je je veulen niet aan kan houden dan fok je er toch ook geen? Ik vind het persoonlijk erg jammer dat dit zo ontzettend negatief opgepakt wordt terwijl er juist ontzettend veel logica in deze game zit.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:46

Wanneer kom dan de logica dat je stallen bij kan kopen. ;)

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 23:53

Piekosjj schreef:
Ben ik de enige die dit juist wél begrijpt? :+ het spel gaat om 'reality'. Als je in de reality weet dat je je veulen niet aan kan houden dan fok je er toch ook geen? Ik vind het persoonlijk erg jammer dat dit zo ontzettend negatief opgepakt wordt terwijl er juist ontzettend veel logica in deze game zit.

Nee hoor, ik heb er ook geen probleem mee zoals het nu is. Als je te weinig plek hebt, tja dan zal je voorlopig ofwel niet meer moeten dekken,... ofwel een aantal paarden weg doen.

En Marcella, Deloryan had volgens mij gezegd dat er geen nieuwe updates komen voordat de bugs eruit zijn. Misschien dat ze daardoor die functie nog niet ingebouwd heeft. Ze werkt voltijds en staat er alleen voor qua programmeren in haar vrij tijd. :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 00:30

Ik heb juist helemaal nog geen last van dat ik maar 25 stallen heb. Ik gebruik ongeveer de helft. Dan moet je gewoon alles wat 3de premie scoort weg doen, ook als ze een leuk kleurtje hebben.

Ssuuz92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 08:57

Piekosjj schreef:

+1

En daarnaast is het een BETA dan kun je dit soort dingen verwachten. We zijn een ruimte gewend die er eigenlijk niet hoort te zijn. Als je die ruimte gebruikt hebt dan zal je moeten wennen aan minder.

Ik had eerst ook iets van 40 paarden. Dit allemaal terug geschroefd en me gaan houden aan de max van 25. Dus heb er niet zoveel moeite mee.

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 09:08

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 09:22

Zou iemand mij een snelle uitleg willen geven, ik heb nu 3 veulens. Maar hoe weet ik of ik een goed paard heb?
Ik heb wel kleuren laten testen enzo en dan komen daar allemaal vinkjes. En keuringen heb ik ook laten doen. Maar ik volg het spel verder niet helemaal

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 09:27

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:04

Ik ga geen paarden wegdoen met heel veel moeite bij elkaar verzamelt. Maar heb gewoon een nog simpeler oplossing log voorlopig niet meer in. Tijdsverloop interesseert mij niet, maar als mensen dat belangrijker vinden dan stallen moeten hun weten.

Hou het topic wel in de gaten wanneer er stallen bijgekocht kunnen worden. Ga in de tussentijd wel weer ander beta spel spellen aangezien ik daar zat stallen heb (gekocht).

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:11

Stallen is wel heel belangrijk op dit moment ja..

Mochten er nog leuke/goede pre's tussen zitten houd ik mij aanbevolen.

Maar indd.. Was net blij dat ze het erover had om het te halveren.. gaat het niet door.. -O-

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:34

Fijn te horen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :j

Marcella schreef:
Wanneer kom dan de logica dat je stallen bij kan kopen. ;)

Dat komt nog. Het is een beta waarin alles toch nét ietsje te snel online is gegooid waardoor een aantal belangrijke aspecten missen. Al zijn deze aspecten overigens niet eens de stallen (ik heb 16 paarden op stal dus geen last van) maar de afwezigheid van baantjes, het moeten inkopen van materialen etc. En daar moeten we allemaal maar even geduld voor hebben. Als je dat niet kan, moet je je imo niet aanmelden voor een beta maar gewoon wachten tot het hele spel echt online komt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:41

Als officiële spel online kom ga ik niet spelen heel simpel. En dat het iets te snel online is gekomen heb ik al vrij snel in het begin gezegd. Daarom ben ik beta gaan spelen of ik dit wel zou willen in de toekomst. :+

Ach spel nu gewoon wel even ander beta spel daar heb ik nu maar 84 stallen (je begin daar met 3 basisstallen en kan er geloof ik max. 6 op de gewone manier bijbouwen). :')

Correctie even 90 stallen van gemaakt. :') _O-

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 14:03

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 14:25

Wauw! Dubbel cream en nog eens dun ook! Jammer van de punten