Ik wil zo graag nieuwe dingen op sso! Zoals halsters, leadropes, longeerlijnen, sulky's, nieuwe rassen, dieper kunnem zwemmen, dressuur, nieuwe leuke sets met alles 2 of 3 swiftness etc!
ben weer 2 dagen aan het spelen, is wel weer leuk alleen mijn paarden zijn in het rood, wel nu oranje maar hoelang duurt het met stalhulp tot ze weer groen en happy zijn?
ik vind dat ze alle stats moesten weglaten, dan kon ik eindelijk eens mooie kleren dragen, in plaats van altijd de zwarte jeans, bruine laarzen en cap en jorvik tshirt. En dan moest ik dat spuuglelijke groenbruine zadel niet meer gebruiken zeeuwtje; volgens mij minstens een week van het diepste rood tem groen. iig duurt het drie dagen om van geel naar groen te gaan, dus...
die loopt daar al zo lang rond, sowieso wordt het een quest 'vind en volg het witte paard'
Doef
Geplaatst: 13-04-14 00:15
Ik maak altijd heel veel foto's op SSO, en wil ze ook allemaal aan iedereen laten zien .. Omdat ik niet met 1000 foto's aan wil komen heb ik een filmpje in elkaar gefrutseld met alle foto's hahaha, nu voel ik me slim https://www.youtube.com/watch?v=9GdzrVmvPWE
Die quest in Jarlaheim snap ik niet Dan moet je bij de goldspur ( of hoe je dat ook schrijft ) familie clues vinden en dan vragen beantwoorden. Ik gok altijd gewoon, maar dat lukt nooit