Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLHHx

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 18:45

Ik vraag me ook af welk verhaal terwijl ik toch echt al in level 15 zit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 18:47

Nou de quests , met Justin etc dat is de verhaal lijn

xRodrigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 18:50

is het normaal als je lvl 14(ben al wel over de helft) bent en heel weinig quests hebt?..

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:21

Ja dat is heel normaal

xRodrigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:42

Thanks! :)

Wat is dat met Sneak Peak op hun facebook pagina? zo extreem lang speel ik SSO nog niet :P
iedereen lijkt happy,maar ik weet niet waarover het gaat :o

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:19

Hmm, ik begin heel erg te twijfelen om iemand te zoeken die me wil helpen met het trainen en het verzorgen van mijn paarden.. Dit omdat ik sommige periodes heel veel op sso zit, en dan weer een hele tijd niet.. En ik gewoon te ''lui'' ben om de quests en races te doen, terwijl ik wel heel graag levels omhoog wil. Dus het zou wel heel mooi uitkomen als iemand anders het leuk vind om lekker met mijn paarden en quests bezig te zijn, heb een vrij hoog level (12), en ben LT starrider, heb aardig veel paarden, dus ik zie geen probleem erin als iemand anders mijn quests enzo wil doen, omdat het toch best wel ''luxe'' is als je zelf level 1 ofzo bent.. :j Maarja daar integen geef ik dan wel zo in een keer een hoop informatie weg, (wachtwoord, email etc) En ik ben bang dat diegene er dadelijk vaak opzit zodat er voor mij geen reet te doen is, of dat ik er helemáál niet meer opkan omdat die ander dan aan het spelen is, en ik ben niet echt iemand die vaste dagen wil afspreken, maar gewoon iemand die als die zin heeft ff lekker sso gaat spelen. En ik ben dus bang dat dat dan niet meer kan, en het is al helemaal niet de bedoeling dat iemand mijn account ''overneemt'' als het ware, maar gewoon iemand die ff mijn paarden raced, quests doet, verzorgt etc.. Maarja ik ben er natuurlijk ook heel erg bang voor want ik weet niet hoe dat dan allemaal gaat en vind het best eng om iemand anders zo huppa op mijn account te laten.. Maar weetje ik doe helemaal niks met die quests en die races, alleen als ik er iets mee kan, bijvoorbeeld in GHV, of dat circus ding. Maar kijk ik heb gewoon echt periodes dat ik heel veel speel, en heel veel doe enzo, maar ook weer dat ik helemaal niks doe, en haast niet speel.. Maargoed waar het dus op neerkomt is dat ik wel heel graag gewoon hup erop kan en dingen kan doen die ik wil doen, en niet dat ik er continu er niet op kan omdat diegene die mij helpt erop zit, of dat echt álles al is gedaan zegmaar, want ik wil niet dat het een deel account word.. Maar gewoon iemand die meehelpt dus dat ik nogwel echt ''bepaal'' en ''de baas'' ben over mijn account om het zo maar te noemen hahaha..

Dus weet iemand wat ik het beste kan doen nu? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:21

Gewoon houden en gewoon niks doen?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 21:17

Riding high komt morgen online!

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 21:20

Ff aanmelden dan, wat is de site? Lekker weinig hw dus ff proberen!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 22:00

Wat komt het morgen al omggg aanmelden!!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 22:05

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 22:33

echt :oo ik volg hun facebook al een tijdje, en ze geven bijna nooit updates?! en nu opeens zouden ze online zijn? nou ja, ik zal maar proberen dan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 22:36

merrylegs schreef:
echt :oo ik volg hun facebook al een tijdje, en ze geven bijna nooit updates?! en nu opeens zouden ze online zijn? nou ja, ik zal maar proberen dan :')

+1 :')

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 22:50

ennn...*tromgeroffel*

.........
..........
..............!!!!
*aanzwellend tromgeroffel*
..................!!!!
....................!!!!!!!
...het is gewoon een update met hoever ze staan met de ontwikkeling van het spel :')

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 23:13

Neee echt? Iedereen blij enzo hahaha

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 23:34

ja, ik snap ook niet waarom iedereen opeens denkt dat het spel morgen vandaag uitkomt :?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 07:18

Omdat dat letterlijk op Facebook stond, inmiddels is het bericht verwijderd dus zou het wel niet zo zijn. :)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 12:20

Petrichor schreef:
Omdat dat letterlijk op Facebook stond, inmiddels is het bericht verwijderd dus zou het wel niet zo zijn. :)

oh, jammer dan :( maar ik vrees dat we blij mogen zijn als het spel voor volgend jaar uitkomt

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 12:32

Ja eerst zeiden ze ook dat het spel rond kerst uit zou komen. :)

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:54

Ik snap t verhaal niet echt, met die 4 soul riders enzo.. Kan iemand me even uitleggen wat er allemaal is gebeurt xdd

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:36

lolove schreef:
Hmm, ik begin heel erg te twijfelen om iemand te zoeken die me wil helpen met het trainen en het verzorgen van mijn paarden.. Dit omdat ik sommige periodes heel veel op sso zit, en dan weer een hele tijd niet.. En ik gewoon te ''lui'' ben om de quests en races te doen, terwijl ik wel heel graag levels omhoog wil. Dus het zou wel heel mooi uitkomen als iemand anders het leuk vind om lekker met mijn paarden en quests bezig te zijn, heb een vrij hoog level (12), en ben LT starrider, heb aardig veel paarden, dus ik zie geen probleem erin als iemand anders mijn quests enzo wil doen, omdat het toch best wel ''luxe'' is als je zelf level 1 ofzo bent.. :j Maarja daar integen geef ik dan wel zo in een keer een hoop informatie weg, (wachtwoord, email etc) En ik ben bang dat diegene er dadelijk vaak opzit zodat er voor mij geen reet te doen is, of dat ik er helemáál niet meer opkan omdat die ander dan aan het spelen is, en ik ben niet echt iemand die vaste dagen wil afspreken, maar gewoon iemand die als die zin heeft ff lekker sso gaat spelen. En ik ben dus bang dat dat dan niet meer kan, en het is al helemaal niet de bedoeling dat iemand mijn account ''overneemt'' als het ware, maar gewoon iemand die ff mijn paarden raced, quests doet, verzorgt etc.. Maarja ik ben er natuurlijk ook heel erg bang voor want ik weet niet hoe dat dan allemaal gaat en vind het best eng om iemand anders zo huppa op mijn account te laten.. Maar weetje ik doe helemaal niks met die quests en die races, alleen als ik er iets mee kan, bijvoorbeeld in GHV, of dat circus ding. Maar kijk ik heb gewoon echt periodes dat ik heel veel speel, en heel veel doe enzo, maar ook weer dat ik helemaal niks doe, en haast niet speel.. Maargoed waar het dus op neerkomt is dat ik wel heel graag gewoon hup erop kan en dingen kan doen die ik wil doen, en niet dat ik er continu er niet op kan omdat diegene die mij helpt erop zit, of dat echt álles al is gedaan zegmaar, want ik wil niet dat het een deel account word.. Maar gewoon iemand die meehelpt dus dat ik nogwel echt ''bepaal'' en ''de baas'' ben over mijn account om het zo maar te noemen hahaha..

Dus weet iemand wat ik het beste kan doen nu? :)

gewoon delen met iemand die er interesse in heeft en bepaalde dingen afspreken.
ik heb ook life time ik speel ook alleen als ik zin heb.. ik heb er al verschillende weggegeven maar deze hou ik toch echt zelf. het is life time dus ik zie het maar zo er is alle tijd..
het enige vervelende is als ik lang niet speel is dat mijn paarden sjaggie worden
maar goed het is maar een spel geen echte paarden lol
dat komt wel weer goed als ik weer ga spelen :)
succes met je beslissing..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 19:35

Volgens sso gaat het verhaal de 23ste verder :)

Pocaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:27

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 22:58

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 23:39

Pocaxx schreef:
kan iemand me misschien helpen met deze quest? deze keer weet ik echt geen oplossing meer...
https://www.youtube.com/watch?v=Rr8sp9vFv7E

Ik had die hele quest van een filmpje na gedaan, moet je gewoon die quest op yt opzoeken en dan kijken waar diegene heen gaat en de volgende aanwijzingen vind enzo, ik kwam er eerst ook helemaal niet uit