Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liliekska schreef:Ff aanmelden dan, wat is de site? Lekker weinig hw dus ff proberen!
lolove schreef:Hmm, ik begin heel erg te twijfelen om iemand te zoeken die me wil helpen met het trainen en het verzorgen van mijn paarden.. Dit omdat ik sommige periodes heel veel op sso zit, en dan weer een hele tijd niet.. En ik gewoon te ''lui'' ben om de quests en races te doen, terwijl ik wel heel graag levels omhoog wil. Dus het zou wel heel mooi uitkomen als iemand anders het leuk vind om lekker met mijn paarden en quests bezig te zijn, heb een vrij hoog level (12), en ben LT starrider, heb aardig veel paarden, dus ik zie geen probleem erin als iemand anders mijn quests enzo wil doen, omdat het toch best wel ''luxe'' is als je zelf level 1 ofzo bent..Maarja daar integen geef ik dan wel zo in een keer een hoop informatie weg, (wachtwoord, email etc) En ik ben bang dat diegene er dadelijk vaak opzit zodat er voor mij geen reet te doen is, of dat ik er helemáál niet meer opkan omdat die ander dan aan het spelen is, en ik ben niet echt iemand die vaste dagen wil afspreken, maar gewoon iemand die als die zin heeft ff lekker sso gaat spelen. En ik ben dus bang dat dat dan niet meer kan, en het is al helemaal niet de bedoeling dat iemand mijn account ''overneemt'' als het ware, maar gewoon iemand die ff mijn paarden raced, quests doet, verzorgt etc.. Maarja ik ben er natuurlijk ook heel erg bang voor want ik weet niet hoe dat dan allemaal gaat en vind het best eng om iemand anders zo huppa op mijn account te laten.. Maar weetje ik doe helemaal niks met die quests en die races, alleen als ik er iets mee kan, bijvoorbeeld in GHV, of dat circus ding. Maar kijk ik heb gewoon echt periodes dat ik heel veel speel, en heel veel doe enzo, maar ook weer dat ik helemaal niks doe, en haast niet speel.. Maargoed waar het dus op neerkomt is dat ik wel heel graag gewoon hup erop kan en dingen kan doen die ik wil doen, en niet dat ik er continu er niet op kan omdat diegene die mij helpt erop zit, of dat echt álles al is gedaan zegmaar, want ik wil niet dat het een deel account word.. Maar gewoon iemand die meehelpt dus dat ik nogwel echt ''bepaal'' en ''de baas'' ben over mijn account om het zo maar te noemen hahaha..
Dus weet iemand wat ik het beste kan doen nu?
Pocaxx schreef:kan iemand me misschien helpen met deze quest? deze keer weet ik echt geen oplossing meer...
https://www.youtube.com/watch?v=Rr8sp9vFv7E