Dus de belasting haalt er niks meer vanaf? Of hoe moet ik dat zien Ik snap dat allemaal nog niet, ga me dr maar is een keer in verdiepen
xDon
Geplaatst: 07-06-13 19:46
Ja ik had ook gelet op de prijskaartjes maar toen heb ik met mijn scheve kop de nutrilon 1 en 2 van de niet standaard geteld! Schaap achtig! Ik verdiep me ook nooit in de belasting, dat laat ik wel doen
Belastingaangifte doen houdt in dat je, je verdiensten van afgelopen jaar opgeeft. Dit is dus je werk, Roamler, en eventuele bijbaantjes zoals oppassen. Er is een maximum wat je mag verdienen, en zodra je daar boven komt moet je extra belasting gaan betalen.
Het zit wel anders hoor! Ik mag 8000 verdienen. Daar zou ik 33% belasting over moeten betalen. Maar vrije voet heb ik 2033 euro dus hoef ik nog maar een heel klein gedeelte betalen als ik 8000 verdien.
Jeetje ik snap echt helemaal niks van dat hele belasting gedoe niet Weet alleen dat ik aan t eind van het jaar alles aan belasting weer terug krijg omdat ik minderjarig ben
Das wel veel Malima Ik heb de eerste maand ook niet veel verdiend, komt ook omdat ik toen ergens anders woonde. Toen had ik 25. Deze maand zit ik nu op 69 volgens mij
Heb gister uit laten betalen en het stond vanmiddag al op mijn rekening. Vandaag helaas geen opdrachten kunnen doen, misschien morgen nog iets. Wil dit weekend ook alles voor school afkrijgen.
Sommige van jullie zijn vandaag wel actief geweest met Roamler zie ik. Nog een fijne avond allemaal en een heel goed weekend!!
Heb voor mezelf besloten dat ik deze maand niet laat uitbetalen aangezien ik de 17e een mooi salaris krijg. Dus heb het niet nodig en laat het mooi staan! extra spaarpotje.
Voor mij ook een spaarpotje, ik laat binnenkort 40 uitbetalen voor een meeting, de rest spaar ik op voor misschien het boktgala als k dr zin in heb en anders de rest voor de vakantie
Ik heb er nog geen plannen mee dus laat maar staan
Malima
Geplaatst: 07-06-13 23:17
Ik heb straks wel 2 weken vakantie met gezin en gaan een hele week naar een bungalow en dan ga ik dus geen opdrachten doen, haha, dus zoveel zal het dan ook wel niet omhoog gaan