Ik ben dr wel een beetje klaar mee dat ik steeds veulens met lagere prestaties dan de ouders krijg vandaag weer. Het gemiddelde van Goed en Zeer goed kan toch nooit Medium zijn
Jeeej, vannacht 2 DP gekregen met dagkampioen worden
Azmay
Geplaatst: 22-11-17 10:40
Jans schreef:
Ik ben dr wel een beetje klaar mee dat ik steeds veulens met lagere prestaties dan de ouders krijg vandaag weer. Het gemiddelde van Goed en Zeer goed kan toch nooit Medium zijn
Ik ga nu eigenlijk alleen nog paarden inschrijven voor keuringen die nog wat moeten halen (en de veulens). Is zonde van mijn geld ondanks dat ik toch genoeg heb.
Werkt mij te demotiverend zoals het nu gaat.
Veulens zijn ook weer allemaal mislukkingen dus ga rusthuis maar weer verder vullen.
Sparen is nu echt leuk en als ik niet vergeet om de 3000 rente eraf te halen kom er al iedere dag 3000 erbij. En dan nog de inkomsten met wedstrijden erbij gaat lekker zo. Kat heeft nog eigenlijk een lening voor opleiding staan, maar mis het geld toch niet dat ze wel laten zitten.
Haha wauw! Op .com vind ik het niet fijn spelen maar komt omdat ik slecht in engels ben haha
Marcella
Geplaatst: 22-11-17 11:17
NL bijna 1,2 miljoen. Com dikke 1,3 miljoen en aardig op weg naar de 1,4 alweer.
Anoniem
Geplaatst: 22-11-17 11:18
Ik heb 40.000 oid mn paarden verkopen ook voor geen meter, zelfs niet met de prijzen die ik hanteer (2500 bieden vanaf, 7500 meeneem). Mar ik gok dat dat aan Asia ligt.
Venix
Geplaatst: 22-11-17 11:18
Ik krijg de laatste weken ook echt alleen maar oliebol.. Snap niet zo goed hoe dat kan? Misschien door de nieuwe Prestaties, dat het er 12 zijn ipv 10? En inderdaad dat het veulen slechter is dan de ouders.. Heel apart