Als ik er zo veel geld voor kon krijgen, wist ik het wel... Over een paar weken komen de eerste veulens, dan gaat de prijs drastisch omlaag..
Pinkeltje
Geplaatst: 07-12-15 21:42
luxje schreef:
Als ik er zo veel geld voor kon krijgen, wist ik het wel... Over een paar weken komen de eerste veulens, dan gaat de prijs drastisch omlaag..
Maar wat kan ik met zo veel geld doen dan? Heel veel paarden kopen en alles upgraden maar er komt al niemand bij mijn pensionstal en een manege zal ook niet beter worden dus ik zie de meerwaarde er niet van
Seltje
Geplaatst: 07-12-15 21:43
Eigenlijk is het met de Fjorden de bedoeling dat de prijzen bij de handelaar omhoog gaan... Er zijn maar weinig mensen die EN een hengst EN een merrie hebben, dus er gaan niet ineens 30 veulens geboren worden.
Linnie050
Geplaatst: 07-12-15 21:46
Nou ik denk dat het nog best hard kan gaan met de veulens.Geen 30 maar ayasha heeft 4 fjorden toch en 3 merries?
dus misschien over een week 3 veulens. ik zet hem vannacht op de weide maar de eerst en tweede zijn al besproken. En dan de overige mensen die fjorden hebben ben de namen kwijt,
we wachten het wel af in ieder geval erg leuk als er veulens komen!
Eerst maar eens afwachten hoe snel ze drachtig wordt.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 07-12-15 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Alwiene
Geplaatst: 07-12-15 21:46
Maar als straks het nieuwtje eraf is gaan die prijzen alsnog wel gigantisch kelderen...
Jullie maken mij wel lekker aan het twijfelen... XD
Met het geld kun je raszuivere dieren kopen met genetisch niveau en straks ook vast een koppel fjorden, want dat er straks meer zijn, is gewoon een feit.. Maar doe het alleen als je het echt wil!
Kun je alleen een ingereden merrie dekken? Ik heb nu namelijk een merrie fjord maar die is nog niet volledig ingereden en ik kan haar niet bij de hengst zetten