Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_classic schreef:Heeft er iemand ervaring met het kopen van een telefoon bij aliexpress?
luxje schreef:kaatje77 schreef:Black skin gisteravond geprobeerd. Werkt als een tierelieren dat voor nog geen $2
Welke heb je?
The_Cat schreef:Ik had via Aliexpres fietskleding besteld, de tracking werkte echter niet, en nu heb ik nog welgeteld 5 dagen voor de protection afloopt. Misschien gewoon regelen om opnieuw een exemplaar te versturen denk ik maar, want ik heb het idee dat deze ergens is kwijtgeraakt
Edit: de winkel bestaat ineens niet meer op aliexpres.. Leuk
The_Cat schreef:Ik had via Aliexpres fietskleding besteld, de tracking werkte echter niet, en nu heb ik nog welgeteld 5 dagen voor de protection afloopt. Misschien gewoon regelen om opnieuw een exemplaar te versturen denk ik maar, want ik heb het idee dat deze ergens is kwijtgeraakt
Edit: de winkel bestaat ineens niet meer op aliexpres.. Leuk
MarliesV schreef:Ik heb gisteren voor 10 euro een bril gekocht om mee te zwemmen op sterkte.
Dus een kleine aansluitende zwembril met geslepen glazen. Ben erg benieuwd.
Zwem nu zonder bril omdat met geen doen is onder water enz. Maar dat zorgt voor hoofdpijn, niet de klok kunnen lezen enz.
Dit zou een uitkomst zijn, 100% de juiste sterkte is niet te doen natuurlijk (ze werken alleen met -1,-2 enz ipv 1.25 of 1.50) en een cylinder ook niet. Maar hopelijk werkt het voldoende om zonder hoofdpijn uit het water te komen en ook nog eens te zien wie er nog meer meezwemt haha!
fro schreef:MarliesV schreef:Ik heb gisteren voor 10 euro een bril gekocht om mee te zwemmen op sterkte.
Dus een kleine aansluitende zwembril met geslepen glazen. Ben erg benieuwd.
Zwem nu zonder bril omdat met geen doen is onder water enz. Maar dat zorgt voor hoofdpijn, niet de klok kunnen lezen enz.
Dit zou een uitkomst zijn, 100% de juiste sterkte is niet te doen natuurlijk (ze werken alleen met -1,-2 enz ipv 1.25 of 1.50) en een cylinder ook niet. Maar hopelijk werkt het voldoende om zonder hoofdpijn uit het water te komen en ook nog eens te zien wie er nog meer meezwemt haha!
Zou ik de link misschien mogen? Lijkt me ook een uitkomst namelijk, zie nu alleen schimmen als ik zwem.