Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mignonne schreef:Ik heb een fjord hengst gekocht. Mega duur en veel te veel voor betaald denk ik maar ach boeiend haha
Verdien het geld hopelijk terug door het trainen bij maneges haha
Mignonne schreef:Ja ze zijn allemaal weg. Ik had haar nog een pb gestuurd maar die heeft ze niet eens geopend. Dit is al de 2/3 de keer dat ik mensen op mijn stal krijg met bijna dode paarden maar na een pb verzorgen ze ze meestal wel maar nu dus een heel aantal niet...
eline95enile schreef:Mignonne schreef:Ik heb een fjord hengst gekocht. Mega duur en veel te veel voor betaald denk ik maar ach boeiend haha
Verdien het geld hopelijk terug door het trainen bij maneges haha
Je was echt super snel, binnen 4 minuten had je hem gekocht! Wow!Mignonne schreef:Ja ze zijn allemaal weg. Ik had haar nog een pb gestuurd maar die heeft ze niet eens geopend. Dit is al de 2/3 de keer dat ik mensen op mijn stal krijg met bijna dode paarden maar na een pb verzorgen ze ze meestal wel maar nu dus een heel aantal niet...
Oh dat klopt inderdaad nog niet! Vanaf aanstaande zaterdag ben jij er niet meer de dupe van als andere mensen hun paard niet goed verzorgen!
linnie050 schreef:ik had er wel 40000 voor gegeven!!!
echt balen dat ik hem gemist heb.
Ik heb een fjord merrie.
En ik doe niks anders dan steeds kijken bij de handelaar grrr haha
wie heeft de fjord weg gedaan dan?
Alwiene schreef:Ik had er ook een heel stevig bod voor over gehad, en dan heb ik het zeker niet over 10.000 munten Mignonne, dus als je nog overweegt om hem te verkopen voor een hoop geld dan hoor ik het graag!!

eline95enile schreef:Misschien voor een ontzettend hoog bedrag verkopen? En iemand die je al vaker hebt gesproken bijvoorbeeld op het spel. Je kan er zeker wel mee verdienen als dekhengst, hoop ook dat er flink gefokt gaat worden met die fjorden!
eline95enile schreef:Misschien voor een ontzettend hoog bedrag verkopen? En iemand die je al vaker hebt gesproken bijvoorbeeld op het spel. Je kan er zeker wel mee verdienen als dekhengst, hoop ook dat er flink gefokt gaat worden met die fjorden!
Alwiene schreef:Mignonne schreef:Een hengst kan toch pas dekken als hij zadelmak is?
Dat weet ik niet, maar echt interessant wordt het pas als hij goed getraind is natuurlijk. Is er absoluut geen enkele kans dat je hem verkoopt? Het is snel verdiend ^^
Ik snap je wel op zich, maar heb geen idee hoeveel hij als dekhengst op gaat leveren. Laat ik het zo zeggen: Ik heb niet de verwachting dat ik die 80.000 eruit gehaald zou hebben, het zou gewoon een erg duur luxespeeltje zijn