Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik heb nu een pakje wat nog niet gearriveerd is en uit z'n termijn loopt. Ik heb nu een termijnverlenging aangevraagd en de verkoper al 2 keer een berichtje gestuurd voordat ik deze termijnverlenging aangevraagd heb. Tot nu toe geen reactie. Morgenavond loopt ie uit de termijn. De verkoper had de verkopersbescherming op 39 dagen gezet en pas laat verzonden, dus het is op zich niet zo raar dat het pakje er niet is. Maar ik wil natuurlijk wel dat het komt. Dan gewoon een dispute openen?
Andere verkopers reageerden altijd direct bij een verzoek om verlenging termijn.
fjordjes schreef:germie schreef:Ik heb nu een pakje wat nog niet gearriveerd is en uit z'n termijn loopt. Ik heb nu een termijnverlenging aangevraagd en de verkoper al 2 keer een berichtje gestuurd voordat ik deze termijnverlenging aangevraagd heb. Tot nu toe geen reactie. Morgenavond loopt ie uit de termijn. De verkoper had de verkopersbescherming op 39 dagen gezet en pas laat verzonden, dus het is op zich niet zo raar dat het pakje er niet is. Maar ik wil natuurlijk wel dat het komt. Dan gewoon een dispute openen?
Andere verkopers reageerden altijd direct bij een verzoek om verlenging termijn.
Pas na 12 weken dispute openen wordt aangeraden omdat het tot 12 weken kan duren. Is dat wel al voorbij of bijna dan zou ik een dispute openen.
lor1_1984 schreef:Germie, als je morgen nog geen reactie hebt een dispute openen, daarin aangeven dat je al een paar keer hebt gevraagd om verlenging en dat de purchase protection inmiddels verloopt maar dat je geen reactie krijgt van de verkoper.
Moet je eens opletten hoe snel de verkoper dan kan reageren.
Dan is het vervolgens aan jou om de dispute te cancelen mits de verkoper een goede oplossing biedt.
En nooit aanklikken dat je akkoord bent met de geboden oplossing want dan kun je geen nieuw dispute meer openen mocht het product niet of beschadigt binnenkomen.
Sammie schreef:Een telefoon? Nee, geen ervaring maar dat komt ook omdat mijn gevoel zegt. Niet doen