Ja ter aar!! Lucky you! Ik zag dat ze bij de laatste acties geen grote dingen zoals distributieriem meer weg gaven dus ik ga nu ook voor de apk. Dan geef ik die aan mijn vader. Mijn hele tijdlijn staat er mee vol.
En bedankt voor het leuke welkom! Mochten jullie het leuk vinden kunnen jullie mij toevoegen lina helena smits. Dat is de facebook die ik er voor gebruik
Dankjullie wel allemaal! Ben er super blij mee. Paardje heeft heftige periode achter de rug dus dit komt echt goed van pas. Had ook wel veel gereageerd en gedeeld deze keer. Ik ben iig heeel blij ermee!
Is het misschien niet een idee dat we af en toe mee delen voor iemand die iets heel graag wil? Aangezien we toch zo fanatiek zijn!
Ik deel ook enorm veel paardenspul zoals dekjes ed maar mijn paard is afgelopen jaar overleden, dus doe meer mee zodat ik het dan kado kan weggeven oid. En of ik nou iets deel om een ander te helpen, mijn tijdlijn is toch al vol haha.
Dus als er dingen zijn die jullie echt graag willen winnen en de link hier plaatsen, kan ik het delen
@Lienek, wat lief! Vind ik zeker een goed idee ik doe niet aan alles mee omdat ik soms iets niet echt nodig heb, maar dan wil ik best delen voor andere! Dekjes, beschermers en hoofdstellen/Frontriemen zouden bij mij heeeeel welkom zijn
Anoniem
Geplaatst: 10-01-16 18:40
Goed plan
Paardenspul geef ik aan een meid die ik ken van zorgboerderij
Ik heb al gewonnen wat ik zelf heel graag wou , ballonvaarten spot ik vaak zelf wel . Misschien katten en dieren dingen
Goed idee. Alhoewel ik paardenspullen altijd zelf ook wel graag heb
Maar dingen die ik wel win en niet gebruik geef ik sowieso altijd weg dus ben daar ook wel voor in
_Nynke
Geplaatst: 10-01-16 19:31
Ik win bijna nooit wat, maar heb met mn eigen account al eens een zak voer gewonnen voor oudere paarden (geen idee waarom ik mee deed ) die heb ik toen der tijd aan iemand gegeven met een bejaarde shet die wel wat extra kon gebruiken. Was ze heel blij mee
Is die waardebon van Hypo Friesland al verloot? Of heb ik iets gemist?
leonie87
Geplaatst: 10-01-16 19:36
Wat lief van je Nientsje! Ik heb het ook nog echt voorzien op die craniosacraal behandeling. Lang verhaal kort, ik was zelf uitbehandeld en moest naar de pijn kliniek toen ik perongeluk ermee in aanraking kwam. het heeft voor mij een wereld van verschil gemaakt. Na nu al ruim 4 maanden is mijn paard echt goed op weg naar herstel maar we kunnen 1 probleem niet vinden. Ik heb er dus al echt veel mensen bij gehad maar financieel kan ik niet alles doen natuurlijk. Dus nu die reading en een osteopaat die daar wellicht op verder kan borduren is echt zo fijn om te proberen het onderliggende probleem te vinden. En die craniosacraal geloof ik echt in nadat het mij zo geholpen heeft dus mocht er uit het andere niks komen, zou dat echt geweldig zijn!
Als ik wat kan delen voor mensen die dat echt graag willen hebben geen probleem. Ik deel zelf vooral paarden/katten/honden dingen maar zoals laatst heb ik ook wat weggegeven in dit topic. Kan er lang niet altijd wat mee.
Als ik iets win dat ik niet kan gebruiken, wil ik het ook zeker aan iemand uit dit topic geven
Nientsje
Geplaatst: 10-01-16 19:55
Super fijn Leonie! Hopelijk doet het jullie veel goed!
Ik heb o.a. een hoofdstel weggegeven (aan een belgische meid want de actie kwam uit belgie en ik wist dat zij er ook 1 nodig had), meerdere shoots, peesbeschermers, borstels, sporenriempjes en een shetdeken (vriendin van me heeft een bejaarde shet). Voelt altijd goed om een ander blij te maken