Klopt, als je die aantikt krijg je alle opdrachten door elkaar, maar dan de dichtstbijzijnde bovenaan en zo loopt het op tot 100km Dat is in principe wel makkelijk We gaan het meemaken morgen!
Suus__
Geplaatst: 06-06-13 23:32
xStephanie schreef:
Klopt, als je die aantikt krijg je alle opdrachten door elkaar, maar dan de dichtstbijzijnde bovenaan en zo loopt het op tot 100km Dat is in principe wel makkelijk We gaan het meemaken morgen!
Oké op zich wel handig toch? Nou ben benieuwd hoe het je bevalt!
Ik heb ook Smartspotter, al een heeeele tijd... Ik doe er alleen niks nee, vind Roamler veel leuker Jammer dat je een invite van hun niet door kunt geven aan iemand anders
Ik heb wat recensies gelezen maar ik geloof dat iedereen roamler leuker vind!
Gaat er nog iemand de babymelk check doen? Ik zat om 7 uur weer klaar, heb er een kunnen accepteren, en direct daarna was heel Deventer geaccepteerd! Zat dus nog iemand op de loer haha! Zo maar een eens naar de winke toe!
Ik ben gisteren heel de dag niet in NL geweest, dus niks kunnen doen. Dag ervoor 3 colablikjes en 2 Sonys kunnen doen. 1 ervan was spannend is maar een heel klein winkeltje, dus ze stonden er zo met hun neus boven op. Ik heb maar gevraagd of ik een aantal fotos mocht maken en dat was geen probleem. Ze hadden maar 1 model staan, opdracht was dus zo gedaan.
Ik ben heel blij met mijn uitnodiging van Stephanie! Hoe werkt dat eigenlijk dan met sparen, hoeveel ontvangt de gene die jou een uitnodiging heeft gegeven?
Ik ga hier vandaag iig 1 melkcheck doen, als deze nog open staat als ik klaar ben met werken.
Ik heb gister een invite gekregen waar ik heel blij mee ben! De welkoms opdracht was natuurlijk eenvoudig Maar wat nu ik heb alleen maar opdrachten die goed zijn bij level 2 en daar ben ik natuurlijk nog niet
Ik heb vanochtend 6 babymelk checks ingedient, nog geen bericht of ze goed- of afgekeurd zijn. Smartspotter klinkt ook leuk maar ga het qua tijd niet redden om die er nog bij te doen.
mijn welkoms opdracht is goedgekeurd :d Heb de rituele opdracht al gedaan hopelijk keuren ze hem ook snel goed
Phant0m
Geplaatst: 07-06-13 09:59
Mijn dorp staat er niet eens tussen met de checks, gelukkig liggen andere dorpen vlakbij
Jess
Geplaatst: 07-06-13 10:01
Ilona ik ben naar 3 winkelcentrums geweest (2 bij mij in de buurt en 1 onderweg naar m'n werk), ieder winkelcentrum kon ik 2 checks doen 4de is inmiddels ook goedgekeurd dus €10 heb ik iig al verdient vandaag
Oja, welkom gentlegiant, veel plezier met Roamler!