We gaan vooruit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We gaan vooruit
Carr_friesje schreef:Heb nog wel een painthengst staan Roosje, misschien kan je er iets mee?
http://spel.mijnmanege.nl/paard/9714-cf ... r/stamboom
Fennadev schreef:Ik heb 1 merrie die bijna te oud wordt (14) en haar dochter van 3 jaar. Dus niks om ze mee te kruizen zeg maar. Verder was het ook mijn doel om ze te verkopen.
Verder ben ik een redelijk waardeloze eigenaar voor paarden in het spel op het moment, ik geef ze soms wel 3 dagen geen eten. Ik vind het spel gewoon niet leuk en uitdagend meer, vooral omdat ik ook het gevoel heb alsof de eigenaren het ook niet meer leuk vinden om het spel te blijven onderhouden. Ik verbaas me er iedere keer als ik inlog weer over dat het nog bestaat.
Gamova schreef:Fennadev schreef:Ik heb 1 merrie die bijna te oud wordt (14) en haar dochter van 3 jaar. Dus niks om ze mee te kruizen zeg maar. Verder was het ook mijn doel om ze te verkopen.
Verder ben ik een redelijk waardeloze eigenaar voor paarden in het spel op het moment, ik geef ze soms wel 3 dagen geen eten. Ik vind het spel gewoon niet leuk en uitdagend meer, vooral omdat ik ook het gevoel heb alsof de eigenaren het ook niet meer leuk vinden om het spel te blijven onderhouden. Ik verbaas me er iedere keer als ik inlog weer over dat het nog bestaat.
Voor een dekhengst mag je altijd een berichtje doen!
Wat betreft het beheer; Marco en Eline hebben wat privé problemen gehad maar zijn inmiddels alles weer aan het oppakken.
Juist daarom ben ik heel benieuwd wat je niet meer leuk vind. Heb je gebrek aan een duidelijk doel? Zijn er te veel of te weinig mogelijkheden? Zijn er dingen die te lastig zijn? Of ervaar je andere problemen?
Mag ook in een privé bericht.

Moet voor Kim naar ruiterniveau 20 trainen, maar ik doe lekker rustig aan. Heb het spel eerder gespeeld en wist van toen dat ik toen mijn paard niet goed onderhield en veel te veel aan het trainen was, dus ik ga nu lekker rustig mijn gangetje. Ben nog niet thuis in het fokken en de kleuren enzo, maar dat komt allemaal wel! Eerst eens geld verdienen, heb nu niet zo heel veel