Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Binkie_Eline

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:03

Eerste wedstrijd 27e, tweede 26e :') We gaan vooruit :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:24

Ik was net weer laatste :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:41

Gamova wil jij dan mijn jongste haflinger merrie overnemen? Tis namelijk nieuw bloed. Ik heet megansparrow op het spel.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:39

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:24

Is er een mogelijkheid dat je een andere sudoku kan krijgen? Ik kom er maar niet uit :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:26

Je kan gewoon de oplossing opzoeken op internet. ;)

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:16

Thanks! Heeft er iemand misschien een overzichtje van welke training welke vaardigheid traint?

Edit: laat maar, zelf al gevonden

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:43

Fennadev schreef:
Gamova wil jij dan mijn jongste haflinger merrie overnemen? Tis namelijk nieuw bloed. Ik heet megansparrow op het spel.

Nieuw bloed is altijd welkom maar ik heb lieverd gewoon dat je als speler ook haffies blijft fokken om het ras in stand te houden hahaha

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:47

Ik heb 1 merrie die bijna te oud wordt (14) en haar dochter van 3 jaar. Dus niks om ze mee te kruizen zeg maar. Verder was het ook mijn doel om ze te verkopen.

Verder ben ik een redelijk waardeloze eigenaar voor paarden in het spel op het moment, ik geef ze soms wel 3 dagen geen eten. Ik vind het spel gewoon niet leuk en uitdagend meer, vooral omdat ik ook het gevoel heb alsof de eigenaren het ook niet meer leuk vinden om het spel te blijven onderhouden. Ik verbaas me er iedere keer als ik inlog weer over dat het nog bestaat.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:53

Fennadev schreef:
Ik heb 1 merrie die bijna te oud wordt (14) en haar dochter van 3 jaar. Dus niks om ze mee te kruizen zeg maar. Verder was het ook mijn doel om ze te verkopen.

Verder ben ik een redelijk waardeloze eigenaar voor paarden in het spel op het moment, ik geef ze soms wel 3 dagen geen eten. Ik vind het spel gewoon niet leuk en uitdagend meer, vooral omdat ik ook het gevoel heb alsof de eigenaren het ook niet meer leuk vinden om het spel te blijven onderhouden. Ik verbaas me er iedere keer als ik inlog weer over dat het nog bestaat.

Voor een dekhengst mag je altijd een berichtje doen!

Wat betreft het beheer; Marco en Eline hebben wat privé problemen gehad maar zijn inmiddels alles weer aan het oppakken.

Juist daarom ben ik heel benieuwd wat je niet meer leuk vind. Heb je gebrek aan een duidelijk doel? Zijn er te veel of te weinig mogelijkheden? Zijn er dingen die te lastig zijn? Of ervaar je andere problemen?

Mag ook in een privé bericht.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 17:02

Gamova schreef:
Fennadev schreef:

Voor een dekhengst mag je altijd een berichtje doen!

Wat betreft het beheer; Marco en Eline hebben wat privé problemen gehad maar zijn inmiddels alles weer aan het oppakken.

Juist daarom ben ik heel benieuwd wat je niet meer leuk vind. Heb je gebrek aan een duidelijk doel? Zijn er te veel of te weinig mogelijkheden? Zijn er dingen die te lastig zijn? Of ervaar je andere problemen?

Mag ook in een privé bericht.

Dat klopt inderdaad, ik ben me er heel goed van bewust dat we het spel wat hebben laten verslonzen en zijn ook druk bezig achter de schermen om het een en ander aan te pakken. Vandaag/morgen wilde ik dit dan ook gaan terugkoppelen naar de spelers, topic staat al klaar waarbij ook echt om jullie (spelers) mening gevraagd gaat worden. In elk geval ben ik niet van plan zomaar de stekker eruit te trekken en gaan we er gewoon weer voor!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:05

Ik vind het gewoon niet leuk dat er telkens een nieuw ras uitkomt eerlijk gezegd. Ik zou er eerst naar kijken of er misschien nieuwe kleuren kunnen worden toegevoegd bij bestaande rassen (creme bij welsh en arabier bv, of pangare bij haflingers en natuurlijk dubbele verdunningen bij de shetlanders), zodat die rassen ook weer in trek komen. Ik fok namelijk graag welshjes, maar als ik telkens op kruisingen uitkom dan verlies ik algauw de moed. En ik heb gewoon alle bloedlijnen er al in zitten zo ongeveer, dus alles is verwant aan elkaar op zo'n manier dat ik er alleen nog maar gn 1 uit kan halen. En verder fok ik dus volledig iv, want anders vind ik het ook niet leuk meer oftewel ik loop gewoon compleet vast met de bloedlijnen. Alleen JJ Cato heeft geen verwantschap met de rest. Dus daar ga ik nog mee fokken, maar daarna gaat alles denk ik naar gezocht en dan gaat het spel voor mij voorlopig uit mijn spellen die ik speel lijst. En verder is de markt gewoon ruk, maar daar weet ik ook zo 1 2 3 geen oplossing voor. Voor de kleuren wel, ik wil zo helpen met dingen te tekenen. Ik teken nu ook al paarden in alle mogelijke kleuren. Ik vind gewoon dat de oude rassen ondergewaardeerd zijn. Ik zou een stop doen op het inbrengen van nieuwe rassen en eerst nieuwe kleuren uitbrengen onder de gewone rassen. En deze dan op een soort aparte markt verkopen voor iedereen.
Verder zou ik gewoon een soort markt voor beginnerspaarden willen zien waar men eenmalig per week voor 15.000 munten of meer een adam x eva paard kan kopen, waarbij je dan alleen het ras wat je krijgt kunt bepalen en de rest niet. Dus de kleur en het geslacht zijn compleet random. Dit zorgt ervoor dat mensen zoals ik weer gaan spelen. Want dan kan ik nieuwe paarden toevoegen aan mijn bloedlijnen.

Maar dit zijn maar wat ideeën hoor. Vooral die laatste van nieuwe paarden kunnen kopen is gewoon nodig voor spelers zoals mij.
Ik ga nu voorlopig nog wel even door met spelen met het trainen van Cato en Raina, want die laatste is van mijn eigen lijn zonder de Stone's lijn erin. Maar mijn andere welshes+kruisingen zijn ook redelijk waardeloos voor mijzelf nu.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 17:10

Hé je bent echt net te snel, zie het bericht op de Facebook als je die volgt, ik ben momenteel druk met je eerste suggestie bezig, de oude rassen krijgen een update namelijk ;)

Je andere suggestie neem ik even mee, begrijp wel wat je bedoelt namelijk!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:14

Ja en op die manier zou je dan iedereen een kans geven om een nieuw paard te krijgen. Je kunt de dingen zelf instellen zoals je wilt. Ik ben bijvoorbeeld ook wel bereid om er goud voor te betalen. En dan komen er vanzelf nieuwe paarden in het spel, ook van de oudere rassen, want daar lopen mensen tegenaan. Verder zou je het dan ook nog zo kunnen doen dat als je bv 50 goud extra ofzo betaalt dat je dan een hoger gn krijgt dan gn 1. En een andere opties met geslacht kunnen kiezen waarvoor je dan extra betaalt.

Top dat de oude rassen een update krijgen. Dan hou ik mijn welshjes nog maar even.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:22

Het is inderdaad een hele uitdaging om de boel IV te houden. Ik fok Fjorden, maar begin nu toch wel een beetje wanhopig te worden. Overal zit Luke en Lady Gold en dat soort namen in. (nummers 2214 en 2189) Met een AdamxEva heb je tijdelijk uitstel van executie, maar ik zie op dit moment niet echt een toekomst..

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:34

Daarom Stap ik ook steeds over naar een nieuw ras, omdat je op een gegeven moment vast loopt als je iv wilt blijven.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:45

Ik gooi even een knuppel in het hoenderhok maar IV fokken is ooit vanuit spelers bedacht toen de zichtbare stamboom die doorgeklikt kon worden in het spel kwam. Het is imo nooit HET doel van MM geweest om IV te fokken maar wel om GN omhoog te krijgen.

Het kan best zo zijn dat het doel van MM door de tijd veranderd is omdat spelers het leuker vinden om IV te fokken maar daar is het spel op dit moment nou eenmaal niet op ingesteld.

De vraag is dan wat daaraan moet gebeuren. Moeten er zo nu en dan paarden aangeboden worden op de markt? Onbeperkt nieuwe paarden van een nieuwe markt halen zie ik persoonlijk niet zitten omdat het dan heel makkelijk kan (met nadruk op kan) worden om een bepaald kleurtje of een bepaald ras te fokken.
Wel zou ik het een goed idee vinden om op een andere manier zo nu en dan eens wat nieuw bloed te introduceren.

Anderzijds zou je ook kunnen zeggen dat het nooit de intentie is geweest om er een IV fokspel van te maken en er niets aan te veranderen maar ik denk dat dan een hoop mensen die spelen en er een hoop in hebben gestoken tekort gedaan worden. Toch moet er imo wel echt een uitdaging in blijven om ook IV te blijven.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:53

Met hoog gn heb je het zelfde dat je vastloopt. De 13+ worden namelijk niet verkocht op de markt dus er komt een tijd dat ik vast loop omdat er anders lijnen gaan kruisen.

Denkt dat je dat met alles wat je gericht fokt blijft houden dat je soms vast loopt

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:13

Mijn paard is moe dus ik train maar verder op de manege :') Moet voor Kim naar ruiterniveau 20 trainen, maar ik doe lekker rustig aan. Heb het spel eerder gespeeld en wist van toen dat ik toen mijn paard niet goed onderhield en veel te veel aan het trainen was, dus ik ga nu lekker rustig mijn gangetje. Ben nog niet thuis in het fokken en de kleuren enzo, maar dat komt allemaal wel! Eerst eens geld verdienen, heb nu niet zo heel veel :')

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:18

Ik persoonlijk vind ik iv fokken een leuk doel ik heb bijv weer niks met gn fokken. Zo speelt ieder op zijn eigen manier het spel dat is juist het leuke aan mm. Maar sporadisch wat nieuw bloed inbrengen zou wel handig zijn net als meer kleuren voor de andere rassen.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:21

IV vindt ik zelf niet nuttig, ook omdat je vast loopt op een bepaald moment. In real-life is geen enkel paard IV :+

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:25

Ik vind het een leuke uitdaging.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:29

Gelukkig is iedereen verschillend :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:33

Daarom :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:04

Ik wil en iv en alleen maar welshjes en daar loop ik vast op.