Mijn hospitalityopdracht Icentre, is goedgekeurd. Heb nu in totaal 4 euro verdient haha. Een medewerkster kwam me wel vragen wat het precies inhield enzo. Ik heb nu niet veel meer staan. Alleen die moeders, maar mijn moeder gaat niet op de foto en de roamlerkerstboom. Ben benieuwd naar nieuwe opdrachten.
Anoniem
Geplaatst: 20-12-11 19:39
Somebitch schreef:
oliebol nu heb ik een mooie plek geaccepteerd en ik dacht dat ik wel een foto uit mijn album kon doen.. Niet dus.. Dan maar met een omweg naar mijn paard over een uur.
Je had hem ook kunnen annuleren, dan stopt de tijd gewoon
Roamler Invite: Wat doe jij in het kader van #PIF11?
Van maandag 19 t/m zondag 25 december 2011 is het Pay it Forward-week (oftewel #PIF11). Pay it Forward is een indrukwekkende film over een jongetje dat een prachtig concept heeft bedacht voor een schoolopdracht. Hij doet drie goede daden voor anderen zonder er iets voor terug te vragen. De enige voorwaarde is dat die drie personen op hun beurt ook weer drie goede daden voor anderen verrichten.
Vanuit de wens de wereld, beginnend bij [***], een klein beetje mooier en socialer te maken én iets voor anderen te willen doen, organiseert Sociaal [***] een Pay it Forward-week. Met als ultiem doel een wereld waarin meer plaats is voor vriendelijkheid en compassie.
Ik help met het organiseren van de Pay it Forward-week. Ook ben ik een Roamler van het eerste uur. Roamler is een iPhone-app die je alleen kunt gebruiken wanneer je daarvoor wordt uitgenodigd. En ik mag een invite weggeven! Graag koppel ik deze gave app en #PIF11 en de opdracht die jij moet uitvoeren in ruil voor (misschien) een invite is dus als volgt:
Laat zien wat jij doet voor #PIF11! Maak een foto, filmpje, animatie, zing een liedje of toon op andere wijze jouw kleine, goede daden voor een betere en vooral meer sociale wereld. Weet kies ik jou uit als winnaar van een Roamler-invite!
Op Eerste Kerstdag zal ik een winnaar kiezen. Deze zal bekend worden gemaakt hier in het topic. Let op: deelnemen heeft geen zin wanneer je niet in Nederland woont of wanneer je niet beschikt over een iPhone (3GS of nieuwer) met mobiel internet!
Ik ben blij dat mijn opdracht in de smaak valt! Ik verwacht niet dat het een gemakkelijke opdracht zal zijn, maar ben wel heel benieuwd naar jullie inzendingen.
Heb net de kerstpakket-opdracht gedaan. Heb alleen geen standaard kerstpakket gehad maar 1 die we zelf uit mogen kiezen. Producten zoals huidhoudelijk apparatuur, sieraden, tassen e.d. dus hoop dat mijne goedgekeurd wordt
Jette
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 10:17
Somebitch schreef:
Vanaf welk level kan je invites weggeven?
Level 2, dan ieder level dat je omhoog gaat krijg je er een extra. En soms bij speciale gelegenheden.