elke_fyfel schreef:Vraag 7, is dit een code of..?Kijk nog eens heel goed Lifaya, heb je wel afgeklopt???
landvrouw schreef:pfff.. ik vind 24 niet leuk!Ik vind 32 nog veel niet-leuker. Hoe ver ben je bij 24?
MoonChloe schreef:24. Misschien zie je op een gegeven moment het licht (EN NEE DIT IS GEEN HINT )nou jaa lichtjes genoeg:P
ik zit nog steeds vast op 6, die van de lionking, ik weet het jullie hebben veel hints gegeven maar ik heb hem nog steeds niet door
rocymax schreef:ik zit nog steeds vast op 6, die van de lionking, ik weet het jullie hebben veel hints gegeven maar ik heb hem nog steeds niet doorBenoem alle dieren die je ziet, een daarvan komt regelmatig voor in de boeken. Op de kaart staat eigelijk letterlijk het antwoord afgebeeld.Meer kan ik echt niet zeggen
Seraphim, ik maak het je niet makkelijk Ik denk maar dat ik vanavond beter geen hints meer geef, anders raken jullie alleen maar in war
lifaya schreef:oei die nummer 15 is een bitch Grappig want ik vond hem juist heel erg leuk en makkelijk
MoonChloe schreef:Seraphim, ik maak het je niet makkelijk Ik denk maar dat ik vanavond beter geen hints meer geef, anders raken jullie alleen maar in war Hahahahaha idd mensen pas op met de hints van MoonChloe op dit tijdstip
MoonChloe schreef:lifaya schreef:oei die nummer 15 is een bitch Grappig want ik vond hem juist heel erg leuk en makkelijk dan zal ik wel weer net wat fouts getypt hebben want heb alle opties opschreven
@ Arwen: Ik kan daar niet zo goed hints voor geven aangezien ik het jaren geleden met mijn grote vriend moest doen. Weet niet of dat nu nog zo is..
_Arwen_ schreef:Nr 19... grrrrrr! Al een hele tijd en zelfs met hints lukt het niet.Wat zie je op het plaatje en wat heeft dat met 3 cijfers te maken?