Nerwen schreef:Neonlight schreef:Zoals te lezen is in de Boktregels is het plaatsen van privecommunicatie niet toegestaan, ook niet als er een naam weggelaten wordt. Dit blijft privecommunicatie.
Hebben jullie Omegle wel eens bekeken? Dit kan je moeilijk privécommunicatie noemen. Zeg nou zelf, je weet niet eens met wie je praat en omgekeerd geldt hetzelfde. Daarnaast worden de logs ook niet opgeslagen o.i.d.
Verder worden hier geen serieuze gesprekken geplaatst, merendeel is geouweh*er. Wat is in vredesnaam het probleem? Kan me niet voorstellen dat iemand van Omegle hier problemen mee zou hebben. Kom op hé. Op allerlei forums worden Omegle-logs geplaatst. Nergens is het een probleem, behalve natuurlijk op Bokt.
Laat Bokkers toch gewoon eens hun lol hebben, i.p.v. dat er altijd met die regeltjes gegooid wordt
Helemaal mee eens!
. Op allerlei forums worden Omegle-logs geplaatst. Nergens is het een probleem, behalve natuurlijk op Bokt.
. Serieuze, persoonlijke gesprekken zal ik niet voeren via Omegle en als dat wel zo zou zijn, dan zou ik die hier niet plaatsen. Is totaal niet interessant voor anderen.