Moet zo langzamerhand wel eens komen als het spel 1 januari in de lucht moet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Moet zo langzamerhand wel eens komen als het spel 1 januari in de lucht moet
Ben heel benieuwd naar het spel! SuperLiesje schreef:Ik ben wel benieuwd naar nieuwe screenshotsMoet zo langzamerhand wel eens komen als het spel 1 januari in de lucht moet
) tipje van de sluier oplichten?
Vind je de laatste tijd nogal aanvallend/kortaf reageren als ik eerlijk ben in dit topic, zou het spel niet goed doen en dat is juist zo zonde..
X Lydia_ schreef:UpToDance, ik denk niet dat ze het bedoeld van het moét maar gewoon dat ze het graag wil zien zeg maar.Vind je de laatste tijd nogal aanvallend/kortaf reageren als ik eerlijk ben in dit topic, zou het spel niet goed doen en dat is juist zo zonde..
Lotte_ schreef:Stipje
Laura succes ermee! Ik ben benieuwd..
Als je mijn hulp nodig hebt hoor ik het graagX
UpToDance schreef:Dat MOET?
.
.
Ga me zeker aanmelden! 
ziet er erg leuk uit, ben benieuwd wanneer het klaar is!
? ik geloof van wel toen ik die reacties zag, horsetycoon vond ik altijd wel leuk tot dat ik van die site me ww moest veranderen toen was ik hem dus ook nog kwijt geraakt en al me geld en alles was daar dus weg! balen dus! hoop dat dat bij dat nieuwe spel van jouwmanege dan niet hoeft
dan moet ik straks weer helemaal opnieuw gaan beginnen als je juist net zo ver bent. chelss schreef:oja trouwens, is dit dan net zoiets als horsetycoon enzo? ik geloof van wel toen ik die reacties zag, horsetycoon vond ik altijd wel leuk tot dat ik van die site me ww moest veranderen toen was ik hem dus ook nog kwijt geraakt en al me geld en alles was daar dus weg! balen dus! hoop dat dat bij dat nieuwe spel van jouwmanege dan niet hoeft
dan moet ik straks weer helemaal opnieuw gaan beginnen als je juist net zo ver bent.