Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb ook telkens wel vrij veel geluk gehad.
Ssuuz92 schreef:Ik vind dat als alle dekking goedkoop weggaan dan heb je straks een overschot aan paarden met bijzondere kleuren en hoge prestaties. Als iedereen 1e premie paarden heeft en ook nog eens de net wat bijzondere kleuren dan is het spel toch geen bal meer aan? Dan is bijzonder niet meer bijzonder.
Zorro_ schreef:Het lijstje is enkel gemaakt met dit in ons achterhoofd;Ssuuz92 schreef:Ik vind dat als alle dekking goedkoop weggaan dan heb je straks een overschot aan paarden met bijzondere kleuren en hoge prestaties. Als iedereen 1e premie paarden heeft en ook nog eens de net wat bijzondere kleuren dan is het spel toch geen bal meer aan? Dan is bijzonder niet meer bijzonder.
Daarnaast is het voor veel spelers fijn om een houvast te hebben.
En ben ik toch van mening dat er voor een speciaal kleurtje wel 'iets' betaald mag worden.
Je kunt het natuurlijk realistisch houden..
Iemand interesse? Geryon schreef:Voor mijn Cream G/g oldenburger vraag ik 15.000. Ik vind ook dat de prijzen niet te laag moeten zijn, omdat speciale kleuren dan niet meer speciaal zullen zijn, zéker als de dracht zometeen korter duurt.
Aan de andere kant is het veel geld voor in de meeste gevallen maar een 50/50 kans.
Ketly schreef:https://www.horsereality.nl/horses/10426/foal-doe-10426
Leuke mustang in het wildpark gevangenIemand interesse?
wat wil je der voor?