Ik vind het een beetje raar om 10 euro te betalen voor iets wat andere mensen gratis krijgen, ik begrijp je wel hoor daar niet van
Ik ben een actief speler in dat soort dingen en behoorlijk creatief en heb ook veel mogelijkheden ik wacht liever even af Een symbolische bedrag van n euro oké omdat ik het zo graag wil maar verder
Geeft niks hoor, de één heeft het er voor over en de ander niet Ik heb er al 2 verkocht van de drie, en ik heb er absoluut geen haast mee. Verkoop ik hem (nog) niet dan blijft ie lekker staan. In het verleden heb ik wel invites gratis weggegeven aan mensen die zich plompverloren in het topic meldden met als eerste post 'mag ik een invite van iemand'. Dan wilde ik ze best de kans geven, maar vervolgens werd er niks meer mee gedaan en dat vind ik gewoon zonde. Dan had ik een ander die wel actief mee doet liever de kans gegund, en helemaal nu je er zelf ook iets voor terug krijgt als iemand actief is.
Er zijn een heleboel win acties geweest hier de laatste tijd, zo ben ik ook aan mn invite gekomen, ik denk dat als je wat meer meeleest je zo aan een invite komt!
Ik doe mijn best maar ik heb thuis geen internet op met pc (word pas in Augustus op zn vroegst aangelegd) En doe dus alles via de Iphone en dat is nog al lastig als je dan topic's door moet bladeren
Mars
Geplaatst: 06-06-13 12:15
Anders misschien Twitter in de gaten houden, schijnt dat ze daar ook vaak weggegeven worden.