Is er al iets bekend of er een oplossing komt voor de (over)volle handelaar? Ik zou graag 2 van mijn paarden verkopen, maar als ik zie wat voor paarden het zijn (ras & niveau ed) dan zou ik ze te koop moeten zetten voor minder dan ik ze gekocht heb, en dan raken ze volgens mij nog niet weg ... Vind ik dan ook weer zonde
Oeh, leuk! Fijn ook dat je extra krijgt als paarden aan bepaalde voorwaarden voldoen! (al hoop ik wel dat er ook eens kruisingen met een bepaald niveau gezocht worden, maar dat zal ook wel ).
Ik vind het een fijne update, ik verkocht mijn kruisingen al voor €200, dus dit scheelt alweer! Ik ben wel benieuwd hoe duur de fjorden waren, ik was natúúrlijk weer te laat (en geen lid van de facebookgroep) hahaha
Hoe verkoop je de paarden dan? Of moet je ze gewoon op de markt zetten ? Aan de vries
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 05-12-15 21:31
Jeetje! Snel.
Catnip
Geplaatst: 05-12-15 21:38
Mignonne schreef:
Hoe verkoop je de paarden dan? Of moet je ze gewoon op de markt zetten ? Aan de vries
Op de advertentie van de Vries klikken, en dan 1 van je paarden uitkiezen
Anoniem
Geplaatst: 05-12-15 21:40
Ayasha schreef:
Jeetje! Snel.
Wat is snel?
En als je bij De Vries wil verkopen moet je rechtsboven de paarden die er staan op "gezocht" klikken, dan op de advertentie die bij jou paard past en dan kan je het paard uitkiezen
En als je bij De Vries wil verkopen moet je rechtsboven de paarden die er staan op "gezocht" klikken, dan op de advertentie die bij jou paard past en dan kan je het paard uitkiezen
Dankje! Gevonden
Anoniem
Geplaatst: 05-12-15 21:52
Jeeej, 25.000 muntjes-badge
Linnie050
Geplaatst: 05-12-15 23:12
gefeliciteerd!!
ik heb mijn landgoed over gezet naar fokkerij!
voor de maneges ook goed nieuws er staan nu 20 leden op straat dus kans op nieuwe leden
heb al een eerste paard richting de vries gestuurd. Een aantal ook kruisingen met genetica 2 bij de handelaar gezet als ze niet verkocht worden gaan ze ook naar de vries.