Ik doe trouwens ook aan reserveringen. Wel heb ik de voorwaarde dat als ik vraag hoe het ervoor staat met sparen je zo snel mogelijk antwoord geeft. Ik wacht 48 uur na de eerste keer dat je online bent gekomen na ontvangst berichtje. Heb ik dan geen antwoord dan zal ik het paard opnieuw aanbieden op de markt.
Verder maakt het mij ook niet uit hoe lang het duurt. Ik zal dan gewoon verder fokken met de merrie en als je het geld bij elkaar hebt en ze is nog drachtig dan mag je het veulen erbij houden.
Er staat trouwens ook een foutje in de Engelse tekst van de vermelding hoelang een dracht nog duurt als het minder dan 24 uur is. Daar staat "less then 24 hours", letterlijk vertaald staat hier: "minder daarna 24 uur". Het moet dus "less than 24 hours" zijn.
Mijn zilveren veulen staat al dagen op de markt voor 40.000 bieden maar geen gek die haar hebben wil
Pepperrr
Geplaatst: 10-07-17 13:52
StonedRomy schreef:
ben benieuwd wanneer er nieuwe foundation paarden komen...
Same here. Ik zit een beetje met het fokken. Er zijn maar weinig afstammingen die ik nog niet heb...
StonedRomy
Geplaatst: 10-07-17 13:53
jups, ik krijg dat geld ook echt voor mijn paarden. Gisteren dus een smokey black merrie eruit gedaan voor 70.000 en die scoorde lage 70, deze midden tot hoog in de 70.
Mijn zilveren hengsten gaan er voor minimaal 50.000 uit, anders mogen ze lekker blijven staan en met 5 dekkingen heb ik hetzelfde bedrag.
Dekkingen doe ik gemiddeld 1 of 2 keer per dag met een van mijn hengsten.
Kanji91
Geplaatst: 10-07-17 13:54
Pfff. Rotlaptop... weer een update gehad... en nu valt internet steeds uit.. had ik al eerder gehad en toen had iemand de internet settings naar de oude gezet en dat werkte... mjah. Die zat op school en tis nu vakantie... Nu moet ik dus ergens anders heen en kost t vast wat -.-' en ben al zo een rinke student.. not..
Daar hebben wij het niet over, wij hebben het over de ouder dieren en wanneer die ververst gaan worden. Ook ik heb bijna alle foundation paarden al en dat werkt gewoon niet meer...