Nee hij is echt heel makkelijk, je moet een antwoord geven op waar de blikjes staan dus b.v. op de grond naast de euroshoppers blikjes en dan moet je een foto van links en een foto van rechts maken en er is nog een vraag maar die weet ik even niet. Het stelt niet veel voor dus voor die € 2,00 ben je nog geen eens 5 min bezig
Twee blik goedgekeurd! De rest is allemaal verderop... Wilde eigenlijk een groot rondje Sony doen, maar vriendlief heeft de auto mee... Dan lekker niets, en in de zon!
Hier 1 blikcheck gedaan toen ik boodschappen aan het doen was. Verder niks.
Nikitaa_
Geplaatst: 05-06-13 12:58
Vandaag met een vriendin een route gemaakt. Ik heb 4 blikchecks kunnen doen en zij 3 en de sonycheck. We zijn dus lekker bezig geweest. Nu even genieten van de zon en dan wat voor school gaan doen.
Ik ben net in mijn pauze even naar de stad gefietst, ik moest namelijk een koffiezetapparaat halen bij de Blokker en daar naast zat een AH dus even een blikjescheck gedaan. ''Helaas'' niet het koffiezetapparaat wat ik wil en deze is wel in Montfoort en laat daar nu nog een cola check zijn en een Welness chek!