Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:00

Afbeelding

Dit is het bericht. Ik ben ook niet van plan het te veranderen, maar dat hoeft hij niet te weten.. :')

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:03

Heb meerdere disputs lopen door dingen die niet aangekomen zijn en ze doen er alles aan dat je wat veranderd zodat hun geen geld hoeven terug te betalen. Ik reageer nergens op en laat ali dat zelf uitzoeken.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:06

"This dispute reason wil not affect our dispute rate"

Als hij gewoon z'n disputes goed afhandelt snap ik niet waarom er een rate zou zijn voor het aantal geopende disputes. Iig niet zichtbaar voor publiek. Ik zou gewoon doen alsof je 'm niet begrijpt en gewoon wachten op je geld. :')

_Nadia_

Berichten: 2660
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:11

Ik dacht dat als je een dispuut sloot je geen nieuwe kon openen?

Nayan

Berichten: 319
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:13

Ik neem zelf wel altijd eerst contact op met de verkoper of ze het niet gewoon zo op kunnen/willen lossen, dan hoeft er helemaal geen dispute aan te pas te komen. Maar als ik het eenmaal wel geopend zou hebben (nog niet nodig geweest so far) dan zou ik het ook echt niet meer aanpassen.. Ze doen het er maar mee hoor. Kan me ook niet voorstellen dat iets wat netjes opgelost is een probleem is voor hem als verkoper, vind dat je daar juist mee laat zien dat je service biedt.

Siamsmeesje

Berichten: 2251
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:18

Sammie schreef:
Geen idee, ik heb wel gezien dat ik dingen mis, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat het dan niet meer te bestellen/leveren was :))

Dat was mijn eerste gedachte ook. Tot vandaag de wierook ineens weer opdook als zogenaamd enige inhoud van mijn wishlist. Wierook die al minstens 4 weken erin staat :')

Nadat ik die dus verwijderd had, en opnieuw de gelpolssteun had toegevoegd kreeg ik vervolgens weer een andere wishlist te zien, met daarop weer een aantal items die ik toch maar niet wil gokken uiteindelijk...

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:22

Ik neem eerst contact op met de verkoper, tot nu toe altijd perfect opgelost!

xtinne
Berichten: 214
Geregistreerd: 05-04-16

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:26

Hier probeert de verkoper er gewoon zelf goed uit te komen.. Als jij zegt dat je 't niet leuk vindt, dan is er niets mis met product en ook niet met hem, gewoon met jou omdat je 't niet meer wilt. Maar als 't kapot is is 't wel zijn schuld.

Aranel
Berichten: 20218
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:32

Wanneer openen jullie een dispuut? Ik heb nog 8 dagen buyer protection op een lipstick maar nog niets ontvangen..

Cchanny

Berichten: 8894
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:53

Siamsmeesje schreef:
Hebben jullie ook bij Ali dat als je je whishlist bekijkt je nog niet een kwart te zien krijgt van wat erin zou moeten staan? Ik mis steeds het grootste deel, en iedere dag dat ik kijk krijg ik ook steeds andere dingen te zien.
Nu ook, ik heb een losse gelsteun voor m'n pols erbij staan, die ik graag wil bestellen. Maar mooi dat ik die vandaag niet te zien krijg >;)

Klopt dat had ik ook. Totdat ik nog een keer op mijn wishlist klikte, toen stond ook wel alles er in

xtinne
Berichten: 214
Geregistreerd: 05-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:59

Aranel schreef:
Wanneer openen jullie een dispuut? Ik heb nog 8 dagen buyer protection op een lipstick maar nog niets ontvangen..


Neem contact op met de verkoper :) Hij kan zeggen waar je lipstick zit en eventueel de buyer protection verlengen.

Cchanny

Berichten: 8894
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 16:02

Aranel schreef:
Wanneer openen jullie een dispuut? Ik heb nog 8 dagen buyer protection op een lipstick maar nog niets ontvangen..

Zou nog even wachten, je hebt nog ruim een week :)

Siamsmeesje

Berichten: 2251
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 16:37

Cchanny schreef:
Siamsmeesje schreef:
Hebben jullie ook bij Ali dat als je je whishlist bekijkt je nog niet een kwart te zien krijgt van wat erin zou moeten staan? Ik mis steeds het grootste deel, en iedere dag dat ik kijk krijg ik ook steeds andere dingen te zien.
Nu ook, ik heb een losse gelsteun voor m'n pols erbij staan, die ik graag wil bestellen. Maar mooi dat ik die vandaag niet te zien krijg >;)

Klopt dat had ik ook. Totdat ik nog een keer op mijn wishlist klikte, toen stond ook wel alles er in

Hmmm..... Dubbel klik of gewoon twee echt losse klikken? Want bij twee losse klikken zegt Ali nu dat ik helemaal geen wishlist heb -O-
En om het helemaal leuk te maken, toen ik het laatste item aan m'n wishlist toevoegde stond er dat er minstens 250 advertenties (!) in zouden moeten staan. Zo raak je toch als welgemeende klant het hele spoor bijster :+

lor1_1984

Berichten: 12111
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 17:21

In de app zie je maar een deel vd wishlist, als je op een computer inlogt is je wishlist gewoon compleet. :)
Maar dat geldt ook voor berichten/mailcontact met een verkoper; soms zie je maar een half bericht ofzo en op de computer wordt hij dan wel helemaal weergegeven. :)

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 17:44

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn hoesje en 1e gedeeltje van de haar krullers zijn binnen
En 3 vestjes. Vind de witte niet heel fijn zitten knelt aan mijn ellenboog.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 17:49

Die krullers zijn goed, alleen wel wat bescherming op je haar spuiten. Raad ik aan :)

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 17:59

Nou mijn eerste aliepakketje ooit is binnen 10 dagen gearriveerd! Ik klaag niet :)

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:25

Sammie schreef:
Die krullers zijn goed, alleen wel wat bescherming op je haar spuiten. Raad ik aan :)


Waarom dan?
Deze moet je indoen op handoekdroog haar en dan mee gaan slapen.
Komt geen warmte bij ;)

Maris
Berichten: 15938
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:34

Misschien bedoelt Sammie versteviging ipv bescherming ?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:39

Ik heb ze zelf ook, handdoekdroog hoeft niet eens, al hoewel vochtig wel goed is. Mee slapen hoeft ook niet. Vochtig indoen, minimaal twee a drie uur wachten en uittrekken. En das t punt dat ik aanraad er wat in te doen. Je hebt van dat krulfix, weet ff t merk niet. Is een blauwig flesje, het beschermt tegen beschadiging en het houdt de krul wat mooier. Minder pluis. Iig bij mij wel.

Ik heb trouwens nog een flinke zak voor middellang haar voor hele fijne krullen. Slag dunner dan op die foto en 2x zo lang. Mijn haar is er te dik voor, maar mocht iemand interesse hebben!

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:49

Sammie schreef:
Ik heb ze zelf ook, handdoekdroog hoeft niet eens, al hoewel vochtig wel goed is. Mee slapen hoeft ook niet. Vochtig indoen, minimaal twee a drie uur wachten en uittrekken. En das t punt dat ik aanraad er wat in te doen. Je hebt van dat krulfix, weet ff t merk niet. Is een blauwig flesje, het beschermt tegen beschadiging en het houdt de krul wat mooier. Minder pluis. Iig bij mij wel.

Ik heb trouwens nog een flinke zak voor middellang haar voor hele fijne krullen. Slag dunner dan op die foto en 2x zo lang. Mijn haar is er te dik voor, maar mocht iemand interesse hebben!


Oke, ja ik heb vgm wel krulprotectie spray liggen.
Wat wil je ervoor hebben dan? Ik heb vrij dun haar en was al bang dat deze te grof waren.

Bamii

Berichten: 1394
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:49

Op welke trefwoorden vind ik die krullers? Zoek ze al een tijdje maar kan ze gewoon niet vinden.
Lijken mij heel handig, alleen weet niet wat de langste lengte is? Mijn haar is nu 70 cm, maar hoef niet vanaf mn kruin krullen te hebben.

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:53

Vgm heb ik ze gevonden onder plastic haarkrullers

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:59

Die eerste twee vestjes vind ik erg mooi, zoiets zou ik ook dragen. Wat voor maat heb je normaal en welke heb je besteld?

Ik had allemaal leuke shirtjes 1,5 tot 2 maten groter besteld, maar sommige kom ik niet eens in en andere zitten te strak (dus niet mooi). Durf het nu niet meer zo goed aan.

Maris
Berichten: 15938
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:06

Bamii schreef:
Op welke trefwoorden vind ik die krullers? Zoek ze al een tijdje maar kan ze gewoon niet vinden.
Lijken mij heel handig, alleen weet niet wat de langste lengte is? Mijn haar is nu 70 cm, maar hoef niet vanaf mn kruin krullen te hebben.


Deze is van e-bay, ik kon ze op aliexpress ook niet vinden .... http://www.ebay.co.uk/itm/252397618351 Zijn alleen niet zo lang ,deze, ik heb korter haar.