Urk is vanaf hier wel een stukje rijden hoor, Joure is vlakbij Heerenveen. Dat is veel verder Friesland in
In Joure doe ik idd al mijn opdrachten
xStephanie
Geplaatst: 04-06-13 13:37
Alles goedgekeurd Mn saldo staat nu op 59. Kreeg wel de opmerking dat ik de vragen beter moest lezen Vandaag 18 euro verdiend Heb besloten door te sparen tot de vakantie, dan kan ik er dan wat leuks van doen
Ik zit ook van maandag tot vrijdag van half 9 tot half 6 op het werk. Voordat ik thuis ben is het 6 uur en zijn alle winkels gesloten dus ik kan eventueel alleen de supermarkt dingen doen of als ik bij mijn vriend slaap om 8 uur bij een winkel staan en die cheks doen
Mijn broertje doet ook Roamler en dat snert jong zit al op € 35 ofzo!
Hier 14,5 al vanaf zaterdag niks meer kunnen doen. Wilde de Bruna check doen, maar zijn nu al weer weg. Ik kan ze pas om 3 uur accepteren anders haal ik het niet in 2 uur. Ik kan de ah checks hier wel in de pauze doen. Alles is meegenomen. De lunchcheck zag ik vandaag pas, toen mijn stokbroodje net op was!
Als ik een Sony ga doen nog dan wordt dat laat. Het is heerlijk weer en de kids (3) spelen heerlijk in de tuin. Die ga ik niet in een auto zetten om 7,50 euro te verdienen.
O ik gooi ze ook niet speciaal in de auto. Doe het alleen als ik ergens moet zijn alleen af en toe pak ik een extra winkel mee zoals vandaag
Ga ik naar de bruna en in dat winkelcentrum zit een heel leuk speeltuintje. Dus 1 minuut met ze in de winkel geweest en daarna hebben ze heerlijk 45 minuten in de speeltuin gespeeld
Vandaag 2 bruna checks, sony check, amusement en lunchbox kunnen doen. Allemaal goedgekeurd, dus was een mooi dagje. Binnen 24 uur heb ik al €13,50 verdiend. Zo te lezen zijn er meerdere lekker actief geweest vandaag.
Nieuwe keuken uitgezocht voor ons huis, kon ik maar even genieten van de zon ! Beetje raar inderdaad dat ze om 6:00 al staan!! Zijn je cheks Gied gekeurd Vonneke?
Tijdje niet gepost in dit topic, maar wij hebben een kaper in het dorp Gisteravond stonden er nog 4 betaalde opdrachten tussen, en vanmiddag waren ze allemaal verdwenen.
Suus__
Geplaatst: 04-06-13 23:37
Vandaag 2x sony en 1x bruna gedaan, allebij ggk, maar kan het wel gebruiken, boete van 139 euro gehad