Heey Normaal speel ik altijd de gratis versie..maar ik heb zo'n rendeem code gebruikt waardoor ik 10 dagen gratis star rider ben. Nu vroeg ik me af, ik krijg namelijk bijvoorbeeld kleding als beloning voor quests die je alleen als starrider krijgt, of je die kunt houden als de 10 dagen om zijn? En als je nieuwe gebieden ontdekt? Hou je die dan ook?
Alles wat in je invetory komt, hou je, tenzij je het verkoopt Pas wel op, doe het niet in die kast in je home stable, na die 10 dagen kun je die kast niet meer gebruiken, en kun je die spullen niet meer gebruiken tot dat je weer sr word!! (Spreekt uit eigen ervaring, ik heb toen z'n 2 maanden mijn mooiste en beste gear niet meer kunnen gebruiken, toen ik weer sr werd had ik alles gelukkig terug) De gebieden niet, die zijn echt alleen voor star riders. Als je 10 dagen voor bij is, heb je alleen nog maar moorland en fort pinta waar je heen kunt
@L0veMyHorse: Dat is dan toch ook het enige nadeel..? Bijvoorbeeld ook als Lucia, Valentina, Molly of Sophie on komen dan staat heel de clubchat volgespamd met "Heeeeeeyyyy "..."", en als ik dan bijvoorbeeld "HEEEEYYY" zeg reageert er niemand. >.<
Maar dat kan je toch veranderen door veel met club activiteiten mee te doen en een beetje bekent te worden in S_K ...?
Ja volgensmij beginnen ze het een beetje door te krijgen, want ik zeg de laatste tijd niks meer, dus nu krijg ik wel weer ineens geschreeuw als ik inlog... beetje raar maar wel lief
o en nog een vraagje... ik heb nu leren springen( ik voel me gezegend met die springkracht ) maar dat gaat ook zeker weg als ik geen star rider meer ben?..
Valerie93
Geplaatst: 17-03-14 23:23
aeckker03 schreef:
o en nog een vraagje... ik heb nu leren springen( ik voel me gezegend met die springkracht ) maar dat gaat ook zeker weg als ik geen star rider meer ben?..
is er iemand die voor mij een quest wilt doen, die van de darkrider. Ik begin gefrustreerd te raken en ben in staat om te stoppen met het spel, terwijl ik het verder nog steeds een leuk spel vind.
L0veMyHorse
Geplaatst: 18-03-14 16:16
aeckker03 schreef:
Jupp, anders geeft het Star Rider zijn geen waarde en verdient Star Stable er niks aan
Laatst bijgewerkt door L0veMyHorse op 18-03-14 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt
L0veMyHorse
Geplaatst: 18-03-14 16:16
biancatjuh27 schreef:
is er iemand die voor mij een quest wilt doen, die van de darkrider. Ik begin gefrustreerd te raken en ben in staat om te stoppen met het spel, terwijl ik het verder nog steeds een leuk spel vind.