Omg je moet dus echt geen Sony check gaan doen om kwart voor 6 in zo'n kleine winkel . 4 medewerkers die me wel 3x vroegen of ik niet toch hulp nodig had echt onmogelijk! Maar wel een grotere kick als het lukt
Hallo allemaal. Heeft er misschien iemand een invite voor me over? Ik zou via Facebook van iemand een invite krijgen. Maar nadat ik mijn mailadres had door gegeven niks meer gehoord helaas. Dus ik hoop dat hier iemand me kan helpen? Alvast bedankt.
Dat vind ik ook het lastige aan de Sony check om het goedemiddag-kan-ik-u-helpen-personeel van je af te houden Om daarna scherp in de gaten gehouden te worden en het nog moeilijker is om foto's te maken...
xDon
Geplaatst: 04-06-13 07:12
Het is bijna vaderdag, dat kun je evt als excuus gebruiken als ze vragen waarom je foto's maakt?
Ik wilde gisteren na het werk ook nog Bruna check doen, helaas waren deze allemaal weg. Ik zag dat de sonycheck opgehoogd is naar 7,5. Ik voelde me gisteren niet echt fit, dus geen zin meer om te doen. Er staat nu voor vandaag nog niks open, behalve de Sonycheck, maar die is nu niet in de buurt.