Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nafnaf

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:23

Je gaat bijvoorbeeld naar de friezen die dus tekoop staan dan stijg je af en voordat je de grond raakt klik je op dat koop schermpje, en laat je dat staan en klim je weer op je paard!

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 17:53

Ik heb er nu best wel spijt van dat ik geld voor star stable heb betaald.. Ik vond het in het begin helemaal geweldig en leuk enz, maar nu valt het toch behoorlijk tegen. Ik heb gewoon geen zin meer om iedere dag online te komen om mijn quests te doen en paarden te trainen.

Vind iemand het leuk om mijn account met mij te 'delen'? Dus dat ik nog wel speel, maar dat jij er ook op kan. Het is star rider account van level 14, met 4 paarden (ik heb geld voor een 5e). Stuur me dan ff pbtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:15

De update is niet echt spetterend..

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 21:27

wat is de update dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 21:31

Hi!
In this week's update you get to assist a distant relative of the Baroness, Karl Franz of Silver Fork, in fulfilling his dream!

New quests:
- The Vineyard has long been missing a proper restaurant that can live up to the high expectations of the Jorvikians, but now they need not wait any longer! The Baroness's relative, Karl Franz of Silver Fork, has huge plans for opening a grand restaurant at the top of the Vineyard mansion. Ride and speak to the Baroness and see if you can help out!

Faster horse-leveling: Level new horses 3x faster!
- A stable full of horses can be a lot of work. We want it to be a lot of fun! Your new horses should now level three times as fast as you train them by riding races!

New swag clothing:
- New, cool clothing is now available in stores at Jarlaheim town square. These clothes belong to the new swag set. Ride over and check them out!

New make-up:
- Swing by the beauty salon "Heavy Metal Scissors" in Jarlaheim and check out their new, amazing make-up! Due to a bug, some lucky players were able to get this make-up last week, but now it's available for everyone!

Best regards,
The Star Stable team

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:34

takkie_muis schreef:
Hi!
In this week's update you get to assist a distant relative of the Baroness, Karl Franz of Silver Fork, in fulfilling his dream!

New quests:
- The Vineyard has long been missing a proper restaurant that can live up to the high expectations of the Jorvikians, but now they need not wait any longer! The Baroness's relative, Karl Franz of Silver Fork, has huge plans for opening a grand restaurant at the top of the Vineyard mansion. Ride and speak to the Baroness and see if you can help out!

Faster horse-leveling: Level new horses 3x faster!
- A stable full of horses can be a lot of work. We want it to be a lot of fun! Your new horses should now level three times as fast as you train them by riding races!

New swag clothing:
- New, cool clothing is now available in stores at Jarlaheim town square. These clothes belong to the new swag set. Ride over and check them out!

New make-up:
- Swing by the beauty salon "Heavy Metal Scissors" in Jarlaheim and check out their new, amazing make-up! Due to a bug, some lucky players were able to get this make-up last week, but now it's available for everyone!

Best regards,
The Star Stable team

beginnen ze nu "coole" taal te gebruiken _O-
'swag clothing'

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:02

Ja echt he, JustMyZtje/Lena/Lies en ik zaten vanmiddag al helemaal te lachen

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 13:52

ik doe mijn races in de morgen, en als ik zin heb de blauwe questen later op de dag.
maar nu is het super mooi weer, dus ik ga naar buiten
met de echte ponys wandelen :)

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:10

Ik ben echt helemaal weg van het feit dat de levels van de paarden nu 3X zo snel gaan! Zo ben je met een weekje level 15 :D

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:29

oh daarom gaat het zo snel haha.. dacht al :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:56

Ik zal van de week eens kijken :j

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 22:58

Ik ben ook heel veel buiten bij mijn paarden nu, maar dat snelle trainen is wel echt super fijn! Ik heb vandaag mijn pony van begin lvl 8 naar half lvl 9 gemaakt met z'n 7 races :')

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:21

mijn char is nu level 10 en ik train mijn paardjes tot level 10 en doe ze dan lekker op horse island.
vind het wel goed gaan zo :) ik heb lifetime dus totaal geen haast om op level 15 te komen..
ik hou 1 paard en pony op stal de rest heeft vakantie. kan lekker snel verzorgen zo en heb ook geen stalhulp meer nodig. de pony hou ik voor fort pinta ivm de ponyrace daar, en het paard doet de rest :)

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:36

hoe werkt dat horse island eigenlijk, en hoe kan ik mijn paarden daar plaatsen?

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:28

Horse Island
- Give the horses you don't ride as often a wonderful vacation on Horse Island! You can send off one or multiple horses to a well-earned rest, and by doing so, make room in your stable for a new horse. The horse's vacation lasts for as long as you wish, and you can retrieve your horse at any time.

To send your horse to Horse Island, click on the bulletin board in your home stable. You'll see a button labeled "My horses" where you can choose which horse you want to send off to a nice vacation, and also what kind of vacation you want your horse to have!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:25

als je hem na die vakantie terug haalt (die je ook met js kan betalen) komt die in het geel terug maar das zo weer over.
ik vind die andere vakantie veel te duur nog..

RSJami

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:27

Zeeuwtje kom je zo online?

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:28

RSJami schreef:
Zeeuwtje kom je zo online?

ik heb alles al gedaan maar veel plezier met je paardje :)
morgen ben ik er weer..

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:34

hey dames zou het nou niet eens leuk zijn om een foto te posten van je in real life paard of paardjes?

ik begin wel :)
dit is Romeo ik heb hem net een week hij is 3 jaar en 1.20 hoog ras shet kruising geen idee?
Afbeelding
en dit is Juliette die heb ik een paar maandjes, ze is 21 maart jarig en dan word ze 2 merrie en word een d pony
Afbeelding
aangezien ik door mijn slechte rug plus een hernia niet meer kan rijden
wil ik dressuur aan de lange teugel gaan uitoefenen ala Piet Bakker..
ik heb zijn dvd en er zit een klein boekje bij, heel leerzaam
oke wie volgt?
en dit is Amber ze staat nu op een super plek waar ze weer lekker kan genieten van de buitenritten die ik haar niet meer kan geven..
Afbeelding

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:47

Oehh leuk idee! en wat een leuke paardje hebt jij zeg!
Ik rij op een manege maar heb wel een lieveling haha,

Paspoortje:
Naam: Otto
Ras: Fjord
Leeftijd: 18

<3
Afbeelding
Afbeelding
Hij 'slaapt' altijd in me armen met zijn hoofd <3

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:49

Ik heb geen eigen paard. Wel sinds kort een verzorgpony. Ik weet alleen niet of ik foto's mag plaatsen van de eigenaar. Dus dat doe ik maar even niet, ik zal het zondag vragen (dan ga ik er weer heen).

En dan heb ik natuurlijk ook nog een lievelingetje op de manege, Sproet. In mijn profiel staat een foto.

Leuke paardjes, zeeuwtje! Ik vind Juliette wel echt heel leuk <3

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:55

Ik heb geen eigen paard en rijd al aantal jaar niet meer. Heb laatst wel even een rondje op een fries mogen maken.

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:57

nafnaf schreef:
Je gaat bijvoorbeeld naar de friezen die dus tekoop staan dan stijg je af en voordat je de grond raakt klik je op dat koop schermpje, en laat je dat staan en klim je weer op je paard!

Ik heb het geprobeerd en ik zit idd andersom, maar hoe kom ik weer normaal op mijn paard te zitten :=

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:58

Poek schreef:
nafnaf schreef:

Ik heb het geprobeerd en ik zit idd andersom, maar hoe kom ik weer normaal op mijn paard te zitten :=

Het zelfde of uitloggen :')

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:03

Hahah geweldig :') Ik ben dus afgestapt en opnieuw opgestapt enz. Nu kan ik helemaal niet meer lopen, ook niet opstappen ofz xd