snap er niks van gisteren heb ik nog gewoon sso gespeeld en nu krijg ik dit
help ik heb er de ballen verstand van

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeeuwtje68 schreef:wat ik ook probeer hij doet het niet meer(
snap er niks van gisteren heb ik nog gewoon sso gespeeld en nu krijg ik dit
help ik heb er de ballen verstand van((((((((
liliekska schreef:Ga denk ik wachten op nieuw ras. Heb 2 pony's Andalusiër en een fries.
Zeeuwtje68 schreef:inmiddels doet hij het weer op mijn pc.
en is hij nu aan het installeren op mijn nieuwe laptop.
dus als die klaar is voortaan lekker lui op de bank sso spelen lol
Karla_1999 schreef:liliekska schreef:Ga denk ik wachten op nieuw ras. Heb 2 pony's Andalusiër en een fries.
Ik heb geruchten gehoord van mensen die op de Gothenburg horse show waren, dat ze bezig zijn met tinkers, dat zou geweldig zijn, toch?![]()
Dat niet alleen, ook zouden ze bezig zijn met halster en touwen, zodat je met je paard kunt wandelen
Karla_1999 schreef:liliekska schreef:Ga denk ik wachten op nieuw ras. Heb 2 pony's Andalusiër en een fries.
Ik heb geruchten gehoord van mensen die op de Gothenburg horse show waren, dat ze bezig zijn met tinkers, dat zou geweldig zijn, toch?![]()
Dat niet alleen, ook zouden ze bezig zijn met halster en touwen, zodat je met je paard kunt wandelen
lucaa2 schreef:Zeeuwtje68 schreef:inmiddels doet hij het weer op mijn pc.
en is hij nu aan het installeren op mijn nieuwe laptop.
dus als die klaar is voortaan lekker lui op de bank sso spelen lol
Hoe heb je dat opgelost dan? Een half jaar geleden gebeurde dat op mijn andere laptop ook, en sindsdien lukt het me niet meer om star stable te installeren....