Als er maar 1 of 2 staan vul ik dat gewoon in, net als wanneer het schap leeg is. Maar als ik zie dat alles net bijgevuld is vul k gewoon hoge getallen in
Malima
Geplaatst: 01-06-13 23:36
Ook ik tel wel netjes of ik gok als ik het niet heel goed kan zien. Vind dat wel zo netjes!
Anoniem
Geplaatst: 01-06-13 23:36
Ik tel wel. Vlug genoeg gezien of hoeveel t er zijn
xStephanie
Geplaatst: 01-06-13 23:37
Het is wat je tellen noemt, ik ga niet op de bovenste plank alle pakken weghalen om te kunnen zien hoeveel het er zijn. Dan maak ik een schatting
Ik kijk dan van onder de plank en kan het dan mooi tellen
Suus__
Geplaatst: 01-06-13 23:40
Nee klopt de bovenste plank is best lastig tellen, ik loop wat heen en weer om het een beetje te kunnen zien, en bijna altijd kan je ze dan wel goed tellen
En als het er veel zijn is het lekker makkelijk, 6 of meer (diepvriescheck), 10 of meer (babymelkcheck) kan je dan invullen
Ja hier ook bij de frisdrank, altijd 15 of meer. En toen er weinig voorraad had qua melkchecks had ik ook wel winkels waar ik alles 0 of 1 kon invullen, ben je ook mooi snel klaar, hahaha
Zit in de trein dus kan niet goed kijken maar nu staan er Cola checks om 3 uur, dacht 12 maar had niet goed gekeken. Ook nog wat Heineken checks. Kaasprijs check, dierenproducten deel 2, Ola happiness, rijksgebouw en dagje welness promotie. Dit is over 50km trouwens
Hier zijn zowat alle AH's wel open die er tussen staan
Sorriso
Geplaatst: 02-06-13 12:19
Malima schreef:
Ik kijk dan van onder de plank en kan het dan mooi tellen
Doe ik ook idd!!
Gister 12,50 verdiend! Vet grappig. 6 checks in winkelcentrum. Zag er eentje verdwijnen terwijl ik bezig was dus ff gas erop en er 5 kunnen doen van de 6, das balen voor die ander!
Sorriso
Geplaatst: 02-06-13 12:23
Malima schreef:
Is er bij jullie veel open qua winkels dan? Hier op zondag niks open..
Hier vorig jaar alle AH's in de buurt zowat. Nu geen meer, alleen plus en jumbo. Wisseling van de wacht ofzo?
Hier bij mijn vriend zijn er geen winkels open maar dat heb je in zo een verschrikkelijk dorp Hoop volgende week weer het eea te doen maar meestal zijn ze na het werk allemaal weg!
Nikitaa_
Geplaatst: 02-06-13 15:01
In het vorige deel van dit topic heb ik al mee zitten lezen, maar ik had toen een blackberry dus kon nog geen Roamler downloaden. Eindelijk heb ik nu een Iphone, dus ik zal wachten op een wedstrijd van jullie om een invite te kunnen winnen .