Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

OutOfTheWood schreef:Echter vind ik het ook jammer dat en niet met kleuren gefokt kan worden.
Op veel spellen is het OF op Punten fokken OF op kleuren fokken.
Daar zit voor veel mensen ook een grote uitdaging in aangezien er heel veel kleurtjes per ras mogelijk zijn dus er heel veel te leren & te ontdekken valt wat het zo interessant maakt.
Ook leuk om bij te leren en zo meer over kleuren te weten te komen
Damned schreef:jep en bij elke baan dus iets anders dat met de functie te maken heeft.
Oh, wat ik ook leuk vind bij bijvoorbeeld the sims, is dat als ze werken (maar ik denk dat het bij jullie spel altijd kan) dat er soms een venster opkomt met een probleem of zo en dat jij 2 keuzes hebt. je kiest 1 vd 2 en dan krijg je een positief (salarisverhoging, vriendschap,..), of negatief gevolg.
bij mijn manege zou je dit dan paardgerelateerd kunnen doen, of iets over paardrijvriendinnen, werk, wedstrijden (je bent op wedstrijd en bent dit vergeten, wat doe je? wedstrijd afzeggen met kans op afgang bij je vriendinnnen of doorgaan en hopen dat de jury het niet merkt)
snap je een beetje wat ik bedoel?

Inmiddels twee wedstrijden gereden, maar ik word niet echt wijs van de uitslagen, het lijkt vrij random maar er zal vast iets achter zitten? En wordt bijvoorbeeld je ruiterniveau en dat van het paard gemeten op het moment dat je je inschrijft of op het moment van de wedstrijd? 
[***] schreef:Hoe zien jullie dan de invulling voor je?Wat zou jij nodig hebben om het spelen leuker te maken? Wat zou die invulling kunnen geven?
linnie050 schreef:[***] schreef:Hoe zien jullie dan de invulling voor je?Wat zou jij nodig hebben om het spelen leuker te maken? Wat zou die invulling kunnen geven?
Ik speelde eerder howrse heet het dacht ik.
Kan je ook steeds als je op spaarde je paard verouderen.
Elke keer is zijn energie op.
Dus hem trainen gaat langzaam.
Verder ivm niet genoeg geld inderdaad alleen maar Quizen, vegen en af en toe op de manege trainen zodat ik zelf een level omhoog ga.
Zo maar wat sparen.
Wat ik nu aan geld heb wil ik niet aan een 2e paard uitgeven.
Want ik wil graag een bak.
Damned schreef:[***] schreef:Damned schreef:Tuurlijk!
Was het nog gelukt? Anders wil ik het ook wel voor je aanmaken
Oh moet ik nu nog een nieuw topic daar maken met mijn ideeën die ik hier heb gezet?Ik dacht je dit bedoelde met oog op eventuele volgende ideetjes. Ik zal het daar gelijk plaatsen
Sorry ik bedoelde inderdaad alles nog even op een rijtje, misschien komen anderen ook nog met leuke aanvullingen. 
linnie050 schreef:Kan je nu al fokken?
Of komt dat nog?
En wat is het voordeel als ik bv een bak en weiland enz plaats op mijn landgoed?
En moet je straks kiezen tussen een manege worden, paarden fokken of trainen?
Als ik nu een weiland en bak plaats op mijn landgoed kan ik straks nog wel fokken of trainen kiezen?

xPearl schreef:Het begint mij eerlijk gezegd ook te vervelen. Ik zit nu op ruiterniveau 18, maar heb nog 'maar' 309 euro. Trainen op de manege doe ik eigenlijk niet (veel) meer. Ik doe nu alleen quizzen en vegen, zodat ik hopelijk wat sneller het geld heb om een paard te kopen.. Want als ik dan ook ga trainen, is het geld er zo weer van af. Nu klik ik onder het leren wel door, maar toch..
En hoe je t dan leuker kan maken.. Tja. Geen idee.. Ik vind het geld verdienen alleen zo lang duren... Haha