Ik heb een tijdje (1 maand ofzo ) mascara gedragen elke dag. Maar weet je? Ik ben s-avonds gewoon te lui om het er weer af te halen, dus ben ik er maar weer mee gestopt
xLHHx
Geplaatst: 29-10-13 16:09
Floriske schreef:
Ik heb een tijdje (1 maand ofzo ) mascara gedragen elke dag. Maar weet je? Ik ben s-avonds gewoon te lui om het er weer af te halen, dus ben ik er maar weer mee gestopt
@takkie_muis: Hahahaha geniaal! Ik moet nog steeds downloaden maar vergeet het steeds of verschuif het steeds !
Anoniem
Geplaatst: 29-10-13 19:43
Man mijn voeten zijn kapot van het shoppen, en heb niet eens zoveel gelopen.. Of gekocht.
Dior lipstick, te dure haarspray, lush massage bars, 2 cadeautjes voor de kids van een vriend, lingerie, sloffen en een hemdje.. Thats it geloof ik
marijkje1990
Geplaatst: 29-10-13 20:05
takkie_muis schreef:
Ik ben begonnen met het circus , heb een heks gezien. Ik mijn ma geroepen en ik zei zo , goh jij zit ook in mijn spelletje , Kreeg ik een tik
Ik lig hier in een deuk!!!! Knap hoor dat je dat zegt tegen je moeder!
En over make-up, tja ik zou het wel willen dragen alleen ik ben er erg allergies voor! En make-up op me werk, dan word ik nog erger uitgelachen Mij niet gezien Zo straks die paarden maar weer ff opstarten, heb alleen last van een kat die aandacht wilt
we hebben er wel 4! XD helaas wel 3 dit jaar overleden, maar soms gebeurt dat. We hebben zelfs nu een kat die je letterlijk wilt opeten Gekke rode kater
Anoniem
Geplaatst: 29-10-13 20:44
Ja mijn moeder kan het hebben hahaha
Anoniem
Geplaatst: 29-10-13 20:47
Wij hebben er twee.. Dit is die van mij.
Ok, nu is die gewoon groot
Anoniem
Geplaatst: 29-10-13 20:52
Oh
Ik heb er ook 1 en mijn ouders 3 maar mijn eigen ben ik verloren aan mijn broer , maar er lopen hier 4. 1 is in het verleden mishandeld en is erg bang en schuw , ze durft al veel meer maar ze kruipt bij onbekenden compleet in elkaar.
Ze is ook bang voor foto cameras en kopschuw , dus vandaar dat ze bedenkelijk kijkt.. Ze heeft nu haar eigen kleed onder de salontafel en als het kleed even er niet ligt is ze compleet van de kaart , of ze komt bij mij en dan even paaien en dan snel naar haar veilige kleedje.
En deze was ook van mij, die is helaas op 6 jarig leeftijd overleden. Ook bedenkingen van vergiftiging, omdat niet veel later die rode ook ziek werd maar het overleefde https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 5449_o.jpg
Nu hebben we nog een rode donder er bij, helaas staat die foto nog steets op mijn camera