Nou, mijn download is inmiddels op 70,4%..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eerst even met cheats gespeeld zodat het niet meer té spannend was als ik gewoon ging spelen. Dan heb ik altijd de neiging om cheats te gebruiken. Nu nieuw spel opgezet (zonder cheats), 1 mannetje en 1 paard(die niet verkocht word, verder nog paarden die wel verkocht worden). Had hond maar die was stout dus maar weggedaan
Heb geen baan genomen omdat er dan amper tijd overblijft voor de paarden. Als inkomsten haal ik nu paarden uit het adoptie bureau, train ze en verkoop ze weer. Daarnaast verdien je met wedstrijden ook nog best wat.
dan speel ik toch vals. Trouwens voor de mensen die door de vuurhoepel willen springen, zorg dat er een douche in de buurt is, kan je van in brand schieten en sterven

Ze lopen weg ja. 
Ik kan gewoon niet zonder cheats
Ik heb nu de cheat aanstaan waarbij
Maar dat begint wel wat saai te worden zo haha
Somebitch schreef:KirstenVosje schreef:Ik speel met cheats, en ik denk met teveel... Ik trek de heletijd die behoeftes op 100%, zal dat de reden zijn dat ik het saai vind worden?
Ik ga even mijn familie bijwerken.
Ik denk het wel ja.Dat doe ik nooit, gebruik enkel geld cheat haha.

Mijn eerst gefokte veulen Khalifah is ook volwassen, en twijfel nog of ik die weg doe of niet 

(Khalifah wit/bruin, Aisha bruin en Nadira de vliegenschimmel)
Mijn eerst gefokte veulen Khalifah is ook volwassen, en twijfel nog of ik die weg doe of niet 

(Khalifah wit/bruin, Aisha bruin en Nadira de vliegenschimmel)
Je moet Shift+CTRL+C tegelijk indrukken. Dan krijg je een balkje bovenaan, en daar typ je 'TestingCheatsEnabled true'. Dan kun je de behoeftes balkjes en de relatie balkjes helemaal voltrekken met je muis
Bonjoy schreef:Een cheat is een codeJe moet Shift+CTRL+C tegelijk indrukken. Dan krijg je een balkje bovenaan, en daar typ je 'TestingCheatsEnabled true'. Dan kun je de behoeftes balkjes en de relatie balkjes helemaal voltrekken met je muis
Zeeuwtje68 schreef:Bonjoy schreef:Een cheat is een codeJe moet Shift+CTRL+C tegelijk indrukken. Dan krijg je een balkje bovenaan, en daar typ je 'TestingCheatsEnabled true'. Dan kun je de behoeftes balkjes en de relatie balkjes helemaal voltrekken met je muis
oke dank je wel is er ook iets om geld te stelen want ik ben blutter dan blut haha