Dat is inderdaad jammer Smidtje, anders was dat een leuke bijdrage geweest aan het team. Fijn dat het weer opgelost is, meedoen is niet heel moeilijk, vanaf nu gewoon veel typen en af en toe op "Pulse now!" klikken.
Ik ben op kantoor vergeten te pulsen gelukkig staat hij op pulse bij afsluiten.. dus als mn ITer mijn geheugen uitbreidt dan wordt hij wel eerst gepulst
Hij geeft ineens allemaal rare foutmeldingen als ik wil Pulsen? Had echt ontzettend veel keys verzameld vandaag, perongeluk op "reset" geklikt, nu is alles weg
Ik typ echt weinig, volgens mij ben ik een plaats gezakt
EDIT: Ik sta nu op plaats 70, dus 1 plaats gezakt.
Laatst bijgewerkt door Destination op 16-01-11 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Neej
Geplaatst: 16-01-11 20:52
ik ben ook een plaats gezakt
Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik, sinds mijn laatste stagedag woensdag, m'n laptop een beetje links heb laten liggen dusja, dan typ ik ook niet zo veel
hahah ik pulse ook maar ik snap eigenlijk verder niet wat het inhoud behalve dat ik soms kijk wat ik gedaan heb op een dag, hoe kan je je eigenlijk aanmelden zoals jullie bij een speciaal groepje?
Bij mij schiet het momenteel absoluut niet op. Heb in het weekend veel moeten werken en verjaardagen gehad, waardoor ik alleen 1 uurtje per dag online ben geweest om Bokt bij te houden, het voelt alsof ik stil sta.
Daphx93
Geplaatst: 17-01-11 22:14
Ik krijg nog steeds een error Deze error?! Wat moet ik nu doen?