Karla_1999 schreef:Ik ben zo kwaad! Ik krijg net een bericht op mijn forum van iemand die zijn account graag wil verwijderen, omdat die gene zogenaamd van mij een bericht heeft gekregen met als onderwerp "Free Webcam sex". Een of andere gestoorde heeft gewoon onder mijn naam en onder mijn email adres berichten rond zitten sturen naar alle leden. ik heb ook onmiddellijk een vraag ingesteld die alle starstable spelers wel moeten weten.
Hoe kun je dat ook doen? Hoe gestoord ben je dan, om het op een forum van een spel, waar dus ook kleine kinderen op kunnen zitten, het te gaan hebben over sex en nogal schokkende plaatjes rond te sturen.. Een ding is zeker, die gast kan nooit meer op mijn forum komen. Zij naam, email en IP is geband.
Het forum is nu beter beveilig, dus het is weer helemaal veilig om op het forum. Er is een mededeling geplaatst die alle leden kunnen zien
Er zullen geen (in ieder geval heel weinig) spammers meer zijn, dus iedereen is weer welkom op het forum!![]()
Nu het weer helemaal veilig is, kunnen we het op het enige echte SSo forum weer gezellig over sso hebben. Er staat een link in mijn onderschrift naar het forum.
Geen nood, ik ben al weer wat afgekoeld![]()
Ik heb die mail ook binnen gekregen en gelijk gemeld ik dacht echt wtf?