Als ik had geweten dat jullie het niet wisten had ik het wel even laten weten. Voortaan zal ik het sowieso wel zeggen als het hier niet voorbij is gekomen @Alwiene Geeft niks!
Oeh MadelonSunny nu had ik nog bijna over de coördinaten heen gekeken ook in de hele discussie. Bedankt voor het zoeken! Nog 250 munten voor mijn badge
Ben ik de enige die niet meer op de site kan? mijnmanege.nl gaat gewoon maar zodra ik naar spel.mijnmanege.nl ga, is de webpagina net meer beschikbaar?
Ik kan er ook gewoon op. Had laatst en gelijksoortig probleem toen hielp het om mijn Internet er even af te halen en weer op te zetten. Je kan het altijd proberen.
Hannepan
Geplaatst: 26-11-15 19:28
Vreemd, al de rest (forum, andere sites) gaat wel. Zal wel aan mij liggen dan :p Zal ik eens proberen met het internet!
Anoniem
Geplaatst: 26-11-15 19:28
Via mobiel of laptop/pc?
Ik kan op beide er wel opkomen, misschien inderdaad even je internet vernieuwen?
Het heeft geholpen Was via laptop, nog nooit aan de hand gehad. Gek dat de rest wel gewoon ging. Mijn internet dacht misschien van, joh, die zit veel te vaak op die site!!
Alwiene
Geplaatst: 26-11-15 19:34
Hannepan schreef:
Het heeft geholpen Was via laptop, nog nooit aan de hand gehad. Gek dat de rest wel gewoon ging. Mijn internet dacht misschien van, joh, die zit veel te vaak op die site!!
Ik had het precies zo! Rest deed het gewoon alleen het spel deed moeilijk. Fijn dat het geholpen heeft!