Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:22

Mijn badpak is binnen. Het is de juiste maat, maar de Chinezen noemen een GEVOERD badpak een sportbadpak. En ik kan niet zwemmen in badpakken met voering, dus ik ben die er nu in z'n geheel aan het uitknippen. Want het badpak is verder echt heel mooi voor die bijna 9 euro. Ik kreeg zelfs nog vullingen erbij om m'n borsten nog meer op te vullen, haha. Vroeg me al af wat pushup betekende. :+ Die liggen al in de container.

Edit: voering eruit geknipt. En nu is het badpak perfect :D
Alleen, Chinezen moeten begrijpen dat een sportbadpak GEEN extra stof heeft, want dat is te zwaar en niet gestroomlijnd. En zeker geen pushup delen meegeleverd hoeven worden.
Maar voor nog geen 9 euro ben ik er erg blij mee. :D :D :D
De kwaliteit is echt BOVEN verwachting.

Dit is het badpak:
http://nl.aliexpress.com/item/Actionclu ... Title=true

En ik heb voor 27 cent 300 rode peperzaden besteld. Ik vind dat leuke planten voor op de vensterbank. Gewoon eetbare en 'rainbow peppers'. Als ze ook maar enigzins lijken zoals op de foto :D :D

Elevien

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 19:25

@ MarlonFloris: super leuk jurkje! Ik heb 'm nu ook besteld :D

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 19:40

Elevien schreef:

Dankje^^ post je ook een foto als je hem binnen hebt? :)

Germie ik zou de jouwe er zo bijbestelleb erg mooi!! (Heb je je normale maat aangehouden of kleinwr/groter besteld?)ik heb ook een sportbadpak mijne is alleen extra gevoerd bij de voorgevel zodat er idd cups in kunnen die heb ik er ook direct uitgehaald haha.
Had hem al eens gepost maar hier nog een keer een foto. Mijne was iets van 7 euro^^
Afbeelding

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 20:19

Nayan schreef:
In China is het testen op dieren verplicht bij mijn weten, dus je kunt er wel zeker van zijn dat het niet dierproefvrij is.

Duidelijk! Iedereen voor zich natuurlijk de keuze maar dan ga ik daar geen make-up bestellen.
Ben faliekant tegen dierproeven voor cosmetica.

Leuke badpakken komen er voorbij.
Draag die dingen niet maar mocht ik het wel doen zou ik zeker die met dat blauw bestellen.

Ik heb vandaag mijn bruine riem binnen gekregen. Beetje lichter qua kleur dan verwacht maar zeker niet verkeerd.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:53

Deze tassen binnengekregen vandaag, helemaal happy (1e is grijs en 2e is de middelste op de foto met 3)

Women Handbag Canvas Shoulder Bags Appliques Portable Bag Large Capacity Lady Shopping Linen Casual Totes 2016 Summer Style
http://s.aliexpress.com/MNn6jM3y
(from AliExpress Android)

En

National Women Canvas Drawstring Backpack Newest Vintage College Students School Bagpack Girls Mochila Feminina Sports Sack Bag
http://s.aliexpress.com/meyeA3Qj
(from AliExpress Android)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 06:50

marlonFloris schreef:
Elevien schreef:

Dankje^^ post je ook een foto als je hem binnen hebt? :)

Germie ik zou de jouwe er zo bijbestelleb erg mooi!! (Heb je je normale maat aangehouden of kleinwr/groter besteld?)ik heb ook een sportbadpak mijne is alleen extra gevoerd bij de voorgevel zodat er idd cups in kunnen die heb ik er ook direct uitgehaald haha.
Had hem al eens gepost maar hier nog een keer een foto. Mijne was iets van 7 euro^^
[ [url=m/eSkRhj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb XXL besteld, zou 46 moeten zijn. Ik denk dat de badpakken normaal uitvallen. Deze valt voor mij ruim, maar ik koop normaal altijd badpakken 2 maten te klein omdat ik van extreem strak hou. Deze vindt iedereen goed zitten, ik ook, maar voelt dus wat wijd, maar dat ligt aan mij. :+

Heb jij een link van jouw badpak? Die is ook mooi. En voor 7 euro wil ik er nog wel eentje bij (haal ik de voering er wel weer uit).
Ik kreeg de cups er overigens bij, haha.

xtinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:32

Eindelijk antwoord van de verkoper gekregen! Mijn flitser is onderweg naar Belgiƫ :D

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:05

Kan iemand dmv foto's laten zien hoe je feedback kunt geven op een bestelling via de app? Ik kan het echt niet vinden. Bij leave feedback staat dat ik voor 3 bestellingen nog feedback kan geven, maar kan nergens klikken om het uiteindelijk ook te doen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:09

Op Leave feedback? Is gewoon aanklikbaar

My account > Leave feedback > en dan op de rode regel Leave feedback

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:14

Stel anders je app even in op Nederlands?
Wanneer je bevestigd hebt, dat je zending is gearriveerd, kun je op "geef terugkoppeling" klikken
Nu zie je de producten welke jij bevestigd hebt
Nu kun je er 1 aanklikken en daar feedback op geven.
Heb je van 1 product meerdere stuks besteld, kun je ook meerdere keren feedback geven.
Ik kan het niet laten zien, omdat ik niks open heb staan.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:18

Wachten duurt altijd lang... Ik wil zo graag mijn nieuwe tas haha!

xtinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:32

Ja dat wachten snap ik :o
ik heb mijn flitser bijna 2 weken geleden besteld en had zo hard gehoopt dat hij er al bijna ging zijn :9
Maar met een fout tussenin is hij nu pas verzonden naar Belgiƫ grrr..

Enig idee hoelang je trouwens nog moet wachten vanaf hij geexporteerd is??

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:09

Ik wacht nog heel blij op het laatste pakketje, helaas hebben ze op ali geen frontriemen kaal en moet ik ze dus ergens anders bestellen! :')
Maar de volgende spulletjes zitten al in het winkelwagentje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:12

Voor kale frontriemen kan je misschien beter AliBaba proberen? :) Dat is wel dat je in 1x een partij moet kopen maar volgens mij kan je daar wel frontriemen vandaan halen! Heb destijds ook gekeken om halsters en springschoenen, dekjes al dat soort spul te importeren en vanuit AliBaba had je het dan direct uit de fabriek. Is het proberen waard :j

Edit; even gezocht voor je

http://www.alibaba.com/showroom/horse-browband.html

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:16

Klopt, alleen snap hun manier niet van bestellen! :')
Ik heb de app op mijn telefoon staan en meeste is allemaal in overleg afspreken en dan via paypal betalen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:21

Over het algemeen (maar goed, laatste keer dat ik bij ali baba heb besteld is ook een tijdje geleden :+ ) is het je order inschieten (je zit vaak wel aan een minimum vast) en dan idd met paypal betalen. Zo heb je overigens ook gelijk aankoopbescherming, wat best fijn is :j

Is volgens mij niet gek veel anders dan op AliExpress, alleen werkt Baba als groothandel.
Als je bijvoorbeeld deze pakt;

http://www.alibaba.com/product-detail/L ... 163.8bAFx2

(zit nu overigens wel op laptop, niet op de app)
Kan je onderaan contact opnemen met de verkoper & aangeven hoeveel stuks je zou willen bestellen. Vaak kan je dan met de koper wel overeen komen of er verschillende maten in mogen zitten, zwart/bruin leer en de wijze van verzenden & betalen. Met PayPal zit je altijd wel veilig dus daar zou ik me niet gek druk om maken. Enige puntje van aandacht is dan dat je wellicht wel met import kosten zit, maar vaak kan je met de verkoper ook wel een dealtje sluiten dat ie op de verpakking een lagere waarde zet bijvoorbeeld. Zijn ze niet zo gek moeilijk in, doen ze op AliExpress ook :+

Maar wat ik zeg, zit niet op de app van AliBaba maar op de site zelf dus hoe het op de app werkt.. geen flauw idee. :+ Maar dacht misschien helpt het iets :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:42

Voor degene die niet weet hoe feedback te geven; zodra je hebt aangegeven dat je je producten hebt ontvangen verdwijt ie uit je 'te bestigen' lijst.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:04

Germie mijn linkje van badpak doe het niet meer helaas ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:07

Ik ben tevreden met mijn wasmand. Hij blijft overeind staan en is een makkelijk te tillen formaat. *\o/*

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:28

Welke wasmand sammie?

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:34

Vandaag weer een bestelling! Wacht nu nog op 21 bestellingen waarvan 20 op verzonden staan :).

Iemand enige idee wat het nut is van je rang ofzo A0, A1 enz?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:34

marlonFloris schreef:
Germie mijn linkje van badpak doe het niet meer helaas ;)

Maar ik heb hem al gevonden bij een andere verkoper en in de wishlist geplaatst.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:48

AbC456 schreef:
Vandaag weer een bestelling! Wacht nu nog op 21 bestellingen waarvan 20 op verzonden staan :).

Iemand enige idee wat het nut is van je rang ofzo A0, A1 enz?

Heeft te maken met het aantal bestellingen dat je hebt gedaan, elke bestelling is een aantal punten waard (oa afhankelijk vd waarde) en per zoveel punten promoveer je, maar de punten zijn een jaar geldig dus als je bijv a4 bent en je besteld 13 maanden niets ben je weer a0, ook als je in die tijd voor een veel lagere waarde besteld degradeer je weer naar een lagere rang.
Bij a3-4 krijg je je geld veel sneller teruggestort en zo zijn er nog wat kleine extraatjes dacht ik.
Als je klikt op je rang krijg je overigens een overzichtje met de rangen en de voordelen ervan. :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 14:37

Ik heb na 1.5 week mijn telefoonhoesje al binnen. Past perfect.

xtinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 14:46

Misschien een stomme vraag maar zou er iemand de stappen eens kunnen sturen van zijn tracking? Vraag me af hoe ver mijn bestelling nu is..