Ik heb een verzorgingspakket twv 55 euro gewonnen voor paardlief. Moet het alleen wel ophalen. Dus druk vervoer aan het regelen
leonie87
Geplaatst: 01-12-15 21:15
ik heb die Bucas deken ook vanuit Engeland opgestuurd gekregen vanuit een Engels bedrijf en ik wacht nu op een jas uit Frankrijk (nu woon ik Frankrijk dus hij zou er snel moeten kunnen zijn zou je zeggen maar het duurt al even helaas.) Dat was overigens wel een Nederlandse actie (paard& lifestyle)
Wij hebben met onze studentenrijvereniging afgelopen jaar een parodie op de Horse and Hunk kalender gemaakt: De Horse and Honey kalender. En daar hebben we nu een sinterklaas actie mee
Ik heb twee sachets confidence gewonnen, blij mee want dat werkt top
NikkiLoves
Geplaatst: 04-12-15 12:50
Meer mensen die mee hebben gedaan aan de ehorse advertkalender? Ik kreeg een mail dat ik sporen uit het derde deurtje heb gewonnen Heb alleen, op de een of andere manier, het idee dat het nep is
Ik heb vandaag op bokt de horse en hunk kalender gewonnen met dichten En op fb door het tellen van de letter S een magneetveld therapie behandeling voor mijn paard
NikkiLoves
Geplaatst: 06-12-15 16:05
leonie87 schreef:
Kerstbomen zijn duur! Leuk cadeau
Ik heb vandaag op bokt de horse en hunk kalender gewonnen met dichten En op fb door het tellen van de letter S een magneetveld therapie behandeling voor mijn paard
Ik heb vandaag een horse&honey kalender gewonnen voor mijn stalgenoot!! ook al is het niet voor mij zelf ben ik gewoon blij met het feit dat ik wat gewonnen heb
Al een tijd geleden dat ik me hier gemeld heb, ik heb via mijn eigen account vorige week een uur gratis suppen ( stand up paddel ) gewonnen! Doe de laatste tijd niet zo actief mee aan acties en was bij deze actie zelfs vergeten dat ik er aan mee deed tot dat ik een bericht kreeg, hoe leuk:p