Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JesdaJinn schreef:DohoShots schreef:Ik zal vanaf vandaag met paarden vangen en droompaarden het genetica van o.a de welsh weer wat hoger maken!
Het is opzich wel leuk dat de gevangen paarden wat lager zijn maar ik heb meer last van de stambomen...Spoiler:
en dan zeg jij, daar verzin ik ook wel wat op xD
JesdaJinn schreef:Ja dat klopt.
Er zijn een 4 of 5 tal lijnen en die moet je vermijden alleen als ik opnieuw wil beginnen dan moet ik stamboomloze paarden gaan gebruiken. Die zijn laag in genetica dus die veulens zullen nooit gekocht worden of gebruikt worden als dekhengst.. waar speel je dan voor?

JesdaJinn schreef:Maar ik snap niet als jij zegt dat jij er ook een stamboomloze er tussendoor doet hoe je dan aan die hoge genetica komt. Ik heb een chronisch te kort aan credits en dat kan niet anders dan met credits
Irisx schreef:JesdaJinn schreef:Maar ik snap niet als jij zegt dat jij er ook een stamboomloze er tussendoor doet hoe je dan aan die hoge genetica komt. Ik heb een chronisch te kort aan credits en dat kan niet anders dan met credits
Ik doe elke keer een paard vangen en die dan gewoon ophogen met credits. Dat kost je maar 200. Maar ik heb nu zelfs een koppel die op 317 zou uitkomen terwijl de hoogste dan 318 is. (VB: (318+312)/2=315 +2 dus dan is de basis 317.) Hoog die dan op met credits en dan heb je 1 geneticapunt omhoog gefokt.

PeerAppel schreef:Als iemand nog een leuk paard bij mij op stal ziet, pb ff. Voor de waarde mogen ze weg. Zijn allemaal Welshjes en Warmbloeden.
https://equi-vida.weebly.com/stal-van-der-hoeve.html
Gindie en Lockhart zijn al verkocht.
Irisx schreef:Meer katten dan honden?
Wel super balen. Dat wil dan niet helemaal werken. En één paard per week vangen, en pas ophogen als je gem nodig gaat hebben?