Ik had overigens wel eerst gekeken of er mystery bij stond. En dat was niet zo.
Anoniem
Geplaatst: 30-05-13 18:17
xStephanie schreef:
25, jemig..
25 foto's in 3 checks
xStephanie
Geplaatst: 30-05-13 18:17
vonneke schreef:
xStephanie schreef:
25, jemig..
25 foto's in 3 checks
Alsnog veel
Mars
Geplaatst: 30-05-13 18:18
Ik kwam er achter dat je niet een deel van je verdiende geld uit kon laten betalen. Wilde 115 euro van mn saldo af laten halen, maar kreeg dus het volledige bedrag. Oepsie, dat was iets teveel van het goede. Resterende paar honderd maar op de Paypal laten staan, kom ik toch niet zo snel in de verleiding om het uit te geven.
Ik had ruim 320 staan als saldo. Geen idee in hoeveel tijd, ben nog geen jaar Roamler in ieder geval. De ene keer maak ik er veel tijd voor en de andere keer doe ik er weken niks aan
Ja ik ben ook niet zo uberfanatiek, er zijn mensen die veel meer verdienen in minder tijd. Maar wonende in een relatief kleine stad met wat minder opdrachten vind ik t toch nog niet verkeerd. Nu heb ik nog ruim 200 staan om lekker mee op vakantie te nemen ofzo.
Ik vind jouw bedrag sowieso al hoog hoor Ik woon in een klein dorpje en heb nu 85 euro in een jaar tijd verdient. Al moet ik zeggen dat ik 3 maanden fulltime gewerkt heb en geen tijd had om te roamleren en veel opdrachten vind ik niet leuk en die doe ik ook niet (veel foto's maken of bij de info bali foto's maken. Daar heb ik een hekel aan).
Ik heb sinds begin november ruim 400 euro verdiend
Suus__
Geplaatst: 30-05-13 20:01
Tallie1979 schreef:
Ik heb sinds begin november ruim 400 euro verdiend
Wat veel!! Hoe actief ben je?
Tallie1979
Geplaatst: 30-05-13 20:08
In het begin heel actief, toen een maand of 2 bijna niet en nu afgelopen weekeind 70 euro verdiend
En vandaag nog een gerbera check meegepakt bij de buurtsuper onderweg naar huis
Oh, en ik moet nog 440 punten voor level 5
ratjelover
Geplaatst: 30-05-13 20:25
De bokkende Roamlers doen het goed zo te lezen Hier helaas niet zoveel open momenteel. Of veel verder weg.
Anoniem
Geplaatst: 30-05-13 22:02
Nou ik ben dus een nieuweling op het gebied van Roamler en heb nog geen cent verdiend (behalve XP voor de kennismakingsopdrachten), maar ik vind het nu al leuk!
Ik heb nog maar € 6,00 ! Begin van een miljoen is iig binnen! Zaterdag om 6 uur opstaan want vriend lief moet er dan ook uit en dan maar even tot 1 uur de opdrachten gaan doen denk ik! Dit wordt dan mijn eerste echte roamler dag !
@ vonneke, hoe breng je zoiets naar die mensen dan? Ik zou ook echt niet weten wat je zou moeten zeggen! Iig ik vind je een held haha!!
Goed bezig iedereen weer hoor ik!! Hier ook veel checks, vooral zaterdag!!! Maar ik moet helaas 12 uur beginnen dus ik hoop dat er Savonds nog wat open staat
Ik ga morgen de dierenchecks doen in de dierenwinkel waar m'n vriend bedrijfsleider is! Lekker makkelijk! Hij wist trouwens niets van checks die gedaan zouden worden!