Ik heb net besloten dat ik morgen heen en weer ga fietsen aan t eind van de ochtend en dan de opdrachten ga doen die dan nog open staan Zaterdag moet ik sowieso die kant op
Loontje1984
Geplaatst: 30-05-13 12:04
Bijna bij level 2, ga straks na werk de prijzencheck Emte doen als deze nog open staat.
Ik was jullie kwijt! Had hem uit eigen berichten gehaald, oepsie! Hihi.
Hier staat rijksgebouw open a 5,50 maar moet je iemand interviewen en foto's en films maken, mij teveel werk!
Foei Welkom terug
xStephanie
Geplaatst: 30-05-13 15:50
Oww zaterdag wordt leuk, nu ook nutella checks Kan intotaal morgen 3 opdrachten doen; 7,50 euro, en zaterdag 7 opdrachten a 18 euro Heb er helemaal zin in
Edit: zag trouwens net dat zaterdag alle opdrachten pas om 12 uur vrij komen, komt goed uit want k moet om 2 uur in dat dorp werken
ik zie net 2 km vanaf mijn werk 2 dierenchecks openstaan voor 5 en 4,50 en 3 km daarvandaan richting huis dezelfde. Die ga ik nu eens even doen! Zie veel foto's maken. Hopelijk gaat dat lukken in die winkels!
Yvonne ik heb je ook toegevoegd. Morgen kan ik denk ik geen melkchecks doen helaas, zaterdag moet ik nog even naar m'n planning kijken of ik wat kan doen. Vandaag een gerbera check, spijt van je abbo, toen ik klein was en amusement op de kaart gedaan, allemaal goedgekeurd
Had 3 checks geaccepteerd. Was bij Discus. Piepklein winkeltje. Vroegen steeds om zakken van 12 of 15 kg. Die lagen enkel achter in het magazijn.
Ik heb gezegd waarvoor ik kwam. Kan moeilijk een half uur daar staan foto's maken! Super vriendelijke mensen. 2x €4,50 is ggk. Nu de €5,00 nog maar daar verwacht ik het niet van.