Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

linnie050 schreef:weet ook iemand hoe dat komt?
Heeft iedereen genoeg paarden of is er niet genoeg geld voor mensen die nog niet veel paarden hebben.
Of zijn er te weinig nieuwe leden?
of een combinatie?

Heb voorlopig zelf totaal geen nood aan paarden maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog geen doel heb
weslyjune schreef:Ik zie juist bijna geen paarden met veel genetische aanleg op de markt (of kijk ik niet goed?)
Ik start liever mijn 'fokkerij' met een goed paard dan met een paard met genetica 1 ... en liever met een ras dan met een kruising. Maarja beter een goede kruising dan een mank raspaard![]()
Dus vraag naar paarden met wat betere genetische aanleg is er denk ik wel.
linnie050 schreef:dat was snel dankjewel!
ik heb vandaag een beetje besloten binnenkort juist een fokkerij wel voor die 5 dagen te worden en paarden te gaan kruizen.
Ik wil gaan fokken met mijn beste paarden en kijken wat voor genetica eruit komt.
Ik kan wel wachten totdat mijn raszuivere super goed getraind zijn elke vaardigheid 20 of meer ben ik over 2 maanden nog bezig.
dus hopen op leuke veulens met leuke genetica.
waarschijnlijk dus kruizingen haha.
ben benieuwd
Hoe het werkt met die genetica en of dat echt zoveel sneller/fijner traint. Dan zal dat soort paarden het natuurlijk wel goed gaan doen op de markt. Maar voorlopig heb ikzelf er te weinig zicht op, snap het nog niet genoeg
Dus hou je ook op de hoogte?