hahahaha, maar is lifetime nu 48 euro? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeeuwtje68 schreef:dank je ik ben gek op bont, vandaar dat ik alleen bonte neem![]()
ga snel verder spelen wil ook springen leren lol
ik wil trouwens de witte westerset voor het mooie.
en de bruine voor de goede stats.
nu wil ik een pet maar geen bonte dat staat niet..
ik wil een hond btw, maar kan jarla nog niet in brug moet ik nog maken lol..
Summerfly schreef:Hoeveel setjes hebben jullie? Ik heb er momenteel 4Een baby/donkerblauwe, een zwart-roze, een zwart-rode en een zwart-witte.
love_horse1 schreef:Zeeuwtje68 schreef:
Die rechter heb ik ook, hij heet bij mij Stormheart en ik en hij zijn helemaal in het blauw
morgen ben ik level 6 dan leer ik springen en kan ik de set kopen hoop ik.. moet eerst friendly zijn in silverglade pffff oh en de brug naar jarlaheim is dan af.. 

L0veMyHorse schreef:Zeeuwtje, je kan de brug ook kopen he?!
Dan moet je daar richting die moorland smith, dan moet je veder rijden richting steves, maar onderweg kom je langs z'n een of ander bouw ding waar je op het begin ook questen hebt gehad. Daar kun je materialen kopen en dan heb je de brug super snel klaar

nafnaf schreef:Reloggen dan heb je ze

Zeeuwtje68 schreef:L0veMyHorse schreef:Zeeuwtje, je kan de brug ook kopen he?!
Dan moet je daar richting die moorland smith, dan moet je veder rijden richting steves, maar onderweg kom je langs z'n een of ander bouw ding waar je op het begin ook questen hebt gehad. Daar kun je materialen kopen en dan heb je de brug super snel klaar
ja maar daar heb ik geen geld voor ben arm hoor op level 5 haha
maar vandaag is een spannende dag op sso dan lol
eerst maar mijn irl paardjes verzorgen en vertroetelen..