Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xLillith schreef:Ik vind het ook lastig om het spel te combineren met mijn echte paarden en voldoende uren slaap.. En dan gaat het echte leven toch voor, maar jammer is het wel.
Is er trouwens iemand die een 'ruil' wil doen met deltapunten? Ik heb er nog 16 op de internationale die ik niet gebruik omdat ik daar niet speel verder, en heb op de Nederlandse versie juist paarden die ik wil verouderen..

Maar dat mag ook wel met 2 sterouders
Retjethorse schreef:Zijn er mensen met een eerste premie Quarter Horse die mijn merrie willen dekken (tegen betaling ofc)?Kleur maakt op zich niet zoveel uit, maar een leuk kleurtje is altijd tof natuurlijk.
Op de NL versie trouwens.
Hij moet alleen nog 2x 80 om ster te worden 
Nirvana_ schreef:Ik heb overigens nog meer dan genoeg FT tickets over. Dus als iemand nodig heeft... ben alleen niet zo gek vaak online

Nirvana_ schreef:Ik heb overigens nog meer dan genoeg FT tickets over. Dus als iemand nodig heeft... ben alleen niet zo gek vaak online
Janinevv schreef:Iemand nog opzoek naar mustangs heb 10 wild tickets, wil best even kijken of ik wat leuks kan vinden

Animal schreef:Janinevv schreef:Iemand nog opzoek naar mustangs heb 10 wild tickets, wil best even kijken of ik wat leuks kan vinden
Op de NL versie?
Ik zoek altijd volwassen mustangmerries met leuke kleurtjes!![]()
Sowieso zijn volwassen mustangmerries van harte welkom, maar kleurtje kun je zien, prestaties niet
Wat wil je er voor terug hebben?