Begon natuurlijk bij 50/50
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[***] schreef:Dank je
Had ook het idee dat fokken/verkopen het zo niet is momenteel, tenzij misschien goede paarden (genetisch) maar daar snap ik dus niks van![]()
Hoe zit het dan verder met een trainingsstal? Wat verwachten mensen van je zeg maar? Hoe snel zou je moeten trainen? En hoe zit het dan met het geld overschrijven, doen de mensen dat gewoon als de training gedaan is afhankelijk van wat je gedaan hebt? Hoelang heb je paarden doorgaans in training?
Bij manège iemand nog ergens tips hoe zoiets aan te pakken?
Waarom heb je 2 bakken?
eindelijk
Catnip schreef:Ik zoek weer trainers voor manege Rolling Stone Estate! Je krijgt je lesgeld terug (wel zelf bijhouden) plus extra's.

Alwiene schreef:Wat mensen verwachten van een trainingsstal is maar net wat je afspreekt met je klanten, maar met 'af en toe' trainen kom je er natuurlijk niet. Dus je moet echt wel regelmatig online zijn en kunnen trainen. Ik hou zelf als stelregel aan dat ik elk paard wat ik in training heb staan 1x per dag van volle energie naar lege energie moet trainen. Ik vraag dan 100 munten per dag stalgeld, puur voor de verzorging en het hebben van je plekje. Daarnaast vraag ik 25 tot 40 munten per niveau wat ik getraind heb. Ik maak een screenshot voor ik begin zodat ik later altijd kan laten zien hoe het niveau was. Verder beetje opletten wanneer het contract afloopt en dan even kijken hoe het niveau op dat moment is. Ik stuur na een week als het paard weer naar huis is de rekening, die wordt dan overgemaakt naar me. Op dat moment overleg ik met de klant ook of er nog een nieuw paard zal komen of niet.
Ik heb op dit moment nog maar 1 trainpaard staan, niet omdat er niet meer vraag is, maar het werd mij even te veel om aan de eis van 1x per dag leegtrainen te voldoen met meerdere paarden, kwam helemaal niet meer aan mijn eigen paarden toe.
Als je trainstal wil worden zou ik je mee willen geven om niet te laag in te zetten qua prijzen, er is veel vraag naar en je kan altijd nog verlagen maar verhogen vindt niemand leuk! En begin met niet te veel paarden, zorg dat je waar kan maken wat je belooft en wees eerlijk naar je klanten

Maar eerst nog even wat sparen & uitbreiden en wat hoger in levels
xPearl schreef:@lienie
Had jij nog n fries staan die ik over kon kopen ? (: