Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wreckh schreef:ik ben beide forums aan het doorblader, maar kan niks vinden. Het hulpforum heb ik me nu bij aangemeld, maar ikkrijg maar geen mail dat ik hem kan activeren. Maar kan niks vinden over vraag 13, blijkbaar ben ik de enige die niet uit deze puzzel kom. Is het een AnMarga?? En moet ik dan alle 3 de woorden die tussen aanhalingstekens staan gebruiken??
Eva1975 schreef:kan er iemand helpen bij vraag 27, ik snap hem niet, zelfs niet na het lezen van het hulpforum. Gaat over dieren die er niet in zitten,
Alvast bedankt
solarpleure schreef:Ik denk dat je vraag 11 bedoelt, maar bij die deuren moet je aan de middeleeuwen denken, bij een burgt ofzo. Daar hadden ze hele grote bruggen als deuren als die open gingen had je een ******* (sterretjes komen niet overeen met het wachtwoord)...
2e hint; je hebt het nodig als je op reis gaat, bij ons alleen buiten de EU... (oe nu wordt hij toch wel makkelijk)
3e hint; Lidwoord niet vergeten...
Kiamyd schreef:Er staat een hele duidelijke tip in het forum, iets over een scheef gerecht... borduur hier op verder... En nog een tip, het is niet iets eetbaars
Heeft er iemand tips voor 45 de cijfercode?
Tequiro schreef:ze hebben iets met Ron gedaan.....ze hebben hem......