Evelli schreef:rusland valt onder europa
heeej steffie, jij woont ook in mijdrecht
zag het al op mijn crosspostpagina
Woon jij ook in mijdrecht?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:rusland valt onder europa
heeej steffie, jij woont ook in mijdrecht
zag het al op mijn crosspostpagina
Je kunt er 5 tegelijk versturen, dus als die zijn aangekomen kun je weer nieuwe sturen.

ja
Lien2 schreef:Aangezien mijn 1e kaart gister in Finland is aangekomen mocht ik er weer 1 sturen (ik heb er nog 4 onderweg). Deze mag ook weer naar Finland.
Hierbij kreeg ik alleen een hele waslijst mbt tot kaartwensen, ik citeer even:
"Kaartjes met cartoonafbeeldingingen vind ik geweldig, maar niet die van Disney, die zijn zo ordinair! Alleen de oude Mickey Mouse kaarten zijn leuk. En stuur me aub geen multiview kaarten. Die vind ik niet leuk. Ook kaarten met een fantasy afbeelding zijn leuk. Of kaarten met dieren of tekeningen of zo iets. Maar stuur me aub geen zelfgemaakte kaarten!!"
Hoezo pretenties?? Ik heb een kaart met een hollandse koe gestuurd die ik toevallig nog had.En als het d'r niet bevalt......dat stuurt ze de kaart maar terug!!!

arans schreef:Ik stuur gewoon simpel en boomerang kaartje, kan dat?
). Best regards, Felipe Lien2 schreef:Lien2 schreef:Aangezien mijn 1e kaart gister in Finland is aangekomen mocht ik er weer 1 sturen (ik heb er nog 4 onderweg). Deze mag ook weer naar Finland.
Hierbij kreeg ik alleen een hele waslijst mbt tot kaartwensen, ik citeer even:
"Kaartjes met cartoonafbeeldingingen vind ik geweldig, maar niet die van Disney, die zijn zo ordinair! Alleen de oude Mickey Mouse kaarten zijn leuk. En stuur me aub geen multiview kaarten. Die vind ik niet leuk. Ook kaarten met een fantasy afbeelding zijn leuk. Of kaarten met dieren of tekeningen of zo iets. Maar stuur me aub geen zelfgemaakte kaarten!!"
Hoezo pretenties?? Ik heb een kaart met een hollandse koe gestuurd die ik toevallig nog had.En als het d'r niet bevalt......dat stuurt ze de kaart maar terug!!!
Kaart is vandaag in Finland aangekomen en ze vond 'm erg schattig. Pffffff.Kaart in USA is ook aangekomen.
@Rozanne. Als het goed is heb je morgen post