Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:12

Wat een leuk spel. Ik heb me aangemeld :D

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 19:37

Damned: Dat zou denk ik gewoon toeval moeten zijn, houd het wel even in de gaten.

Iejoor: We hebben zojuist veranderd dat er standaard 4 paarden in de handelaar staan ipv 2! ;D

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:41

Dat is een fijne updaten eline95enile! ! Een stuk meer keuze ;)
Zoeten maar eens een weide aanmaken :)

Hoe kiezen jullie trouwens de paarden Namen uit? Een paar merries hebben een echte mannen naam (anton , Simon etc)
Laatst bijgewerkt door arabella2000 op 24-08-15 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennifuur

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege zoekt testspelers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:43

Ook ik heb me aangemeld!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 19:47

Ik heb een gigantisch bestand aangemaakt met allerlei paardennamen, alleen de namen worden gewoon willekeurig aan een paard gegeven en niet gecontroleerd op geslacht haha! Het is dan ook de bedoeling dat spelers straks zelf gewoon paarden gaan fokken en deze wel goede namen geven. :D

Fijn dat de update bevalt arabella!

Leuk jennifuur!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:49

Wat ik heel leuk vind, is dat je bij dit spel ook een beeld hebt en niet alleen tekst. Er zijn ook spellen waar je gewoon moet klikken op bijvoorbeeld het woord 'Nationale Manegebond', maar vind het leuk en origineel dat hier gewoon echt bijpassende illustraties bij gemaakt zijn :j

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 19:50

Dat is leuk om te horen! Er heeft dan ook ontzettend veel tijd in al die afbeeldingen gezeten, dus het is leuk om te horen dat dat niet voor niets is geweest!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:50

Whahaha dat verklaart een hoop haha. Naja dan is het wachten totdat we zelf gaan fokken ;)
Volgens mij zijn er een paar mensen goed op weg ;)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:53

Ik vind het spel nogsteeds heel erg leuk! Het enige is, dat op de mobiele site het plaatje van jou paard (vanaf je eigen landgoed zegmaar) heel erg raar in het midden staat als je opzij scrollt naar waar hij normaal staat (rechts onderin) Dat zou ik misschien veranderen naar bijvoorbeeld linksbovenin of gewoon rechtsbovenin.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:54

eline95enile schreef:
Dat is leuk om te horen! Er heeft dan ook ontzettend veel tijd in al die afbeeldingen gezeten, dus het is leuk om te horen dat dat niet voor niets is geweest!

Kan me er iets bij voorstellen! Nee, het heeft zeker wat, maakt het iets fysieker en iets minder virtueler als je begrijpt wat ik bedoel :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:01

Helaas kwam ik een dag niet online en die dag daarna had ik ineens nog maar 20 euro en stond mijn paard niet meer gestald omdat ik niet genoeg geld had terwijl ik zeker weet dat ik nog geld had. Zal het zo even op het forum zetten bij vragen, misschien dat meer mensen het hebben gehad.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:55

Bij mij bleef ie hangen in de winkel. Gevolg... geld op en meer kleding dan ik nodig heb. Dat is wel balen zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:56

Iris82 schreef:
Bij mij bleef ie hangen in de winkel. Gevolg... geld op en meer kleding dan ik nodig heb. Dat is wel balen zeg.

Als je dit even meldt op het forum (daar), dan kan de beheerder alles even terug zetten voor je. Dit is namelijk wel erg vervelend -O-

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:56

Geef dat even op het forum aan, dan kan Marco er wat aan doen ;)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:26

Om heel eerlijk te zijn, begint het spel me al een beetje te vervelen.. Ik blijf toch zitten met het probleem van weinig variatie, weinig geld, weinig mogelijkheden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:53

Cinderella schreef:
Om heel eerlijk te zijn, begint het spel me al een beetje te vervelen.. Ik blijf toch zitten met het probleem van weinig variatie, weinig geld, weinig mogelijkheden..

Hier nog een.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 06:39

Ik begin inderdaad ook een beetje verveeld te raken. Level 25 en nog steeds exact hetzelfde als op lvl 1.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 10:48

Hm, en de badges, helpen die daar wel bij? Wat voor dingen zouden jullie erg graag bij willen zien? :)

Fortitude: Nu je op level 25 bent kun je wel je eigen pensionstal bouwen en andere gebouwen bouwen. Heb je dat al gedaan?

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:30

Nee ik ben een arme sloeber :D

De badges zijn leuk maar dragen daar voor mij niet aan bij; het blijft quiz, trainen, vegen en weer overnieuw.

Bij andere spellen speel je misschien wat meer 'functies' vrij. Ik weet niet precies wat het probleem is. Misschien komt het ook omdat alles nog een beetje op gang moet komen of zo..

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:33

Ik heb een doel waarnaartoe ik werk en dan blijft het leuk.
Ik doe meestal wel klikken terwijl ik een boek aan het lezen ben ofzo XD

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:12

Het verschil met andere spellen is dat je dit spelletje niet echt kunt "doen". Je moet het combineren met iets, want je bent continue aan het wachten. Het is niet zo dat je eventjes een uurtje mijn manege kunt gaan doen omdat je dan toch steeds in de gaten van 5 minuten valt. Vaak is het met andere online spelletjes zo dat je direct kunt doorklikken en doorgaan, wat de verslavende factor ook iets hoger maakt. Het houd je dan echt bezig, terwijl dit meer iets is wat je er toevallig even naast doet.

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:25

Ik bem het eens met de bovenstaande reactie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:26

Hoe zien jullie dan de invulling voor je? :) Wat zou jij nodig hebben om het spelen leuker te maken? Wat zou die invulling kunnen geven?

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:29

Murthul schreef:
Het verschil met andere spellen is dat je dit spelletje niet echt kunt "doen". Je moet het combineren met iets, want je bent continue aan het wachten. Het is niet zo dat je eventjes een uurtje mijn manege kunt gaan doen omdat je dan toch steeds in de gaten van 5 minuten valt. Vaak is het met andere online spelletjes zo dat je direct kunt doorklikken en doorgaan, wat de verslavende factor ook iets hoger maakt. Het houd je dan echt bezig, terwijl dit meer iets is wat je er toevallig even naast doet.

Hiermee ben ik het eens :j

Echter vind ik het ook jammer dat en niet met kleuren gefokt kan worden.
Op veel spellen is het OF op Punten fokken OF op kleuren fokken.
Daar zit voor veel mensen ook een grote uitdaging in aangezien er heel veel kleurtjes per ras mogelijk zijn dus er heel veel te leren & te ontdekken valt wat het zo interessant maakt.

Ook leuk om bij te leren en zo meer over kleuren te weten te komen :Y)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:32

[***] schreef:
Hoe zien jullie dan de invulling voor je? :) Wat zou jij nodig hebben om het spelen leuker te maken? Wat zou die invulling kunnen geven?

Mij lijkt het heel gaaf als er de mogelijkheid komt om op kleur te kunnen fokken.
Er zijn ontzettend veel kleuren bij paarden en ik zou hier ook zeker gebruik van maken :Y)
Wat is er nou leuker dan het doel om je eigen droompaard te fokken qua kleur & punten :j

En aangezien sommige genen redelijk zeldzaam zijn binnen een populatie zijn mensen langer bezig om alles uit te vogelen...waar ze ondertussen een hoop van leren. :D