Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Svadie_ schreef:je kan wel gewoon met je eigen hengsten fokken. Zorgen dat je paarden een goede band hebben en dat er een stal op je kavel staat. Dan selecteer je een paard, klik je op het andere paard en staat er de actie Romantisch --> veulen proberen te maken.
Ik had net een complete fokstal opgezet, is er weer een bug. Nu maar alles verwijderd en opnieuw installeren
DaisNBenj schreef:Laat mij weten of riverview een leuke stad isBen blij voor je dat hij het eindelijk doet!!!
Je kunt bij een familie helemaal links boven op de kaart ook dieren adopteren. Ik heb een nieuw gezin,
had een hond aangemaakt, man en vrouw, en heb bij haar een heel wit veulen geadopteerd.
Kijk eens op de computer - dan meer - kijken bij welke familie ik een dier kan adopteren ofzoiets.
Dan krijg je haar naam. Je moet je wel haasten - Ze is vaak afwezig thuis heb ik al gemerkt!!
Ik wacht voor haar huis haha.
In de dierenwinkel kan je geen dierenkopen, wel de eekhoorn 'pakken' en dan zit die in je inventaris.
Of je kan bevriend worden met een wild dier en hem daarna in huis nemen. Ik ben weg van dit paard in
de wildernis haha.
http://img856.imageshack.us/img856/1396 ... ot170j.jpg
Maar jammer genoeg had hij tot nu toe echt geen interesse om vrienden te worden...
Ik blijf proberen, de aanhouder wint haha. Maar nu ga ik eerst shoppen...