Bedankt nog voor de uitleg . Ik heb het later wel gevonden gelukkig . Ik hoop dat ik goed mee help met typen en klikken haha! Maar speel veel boerderij spelletjes en daar moet je veel blij klikken dus dat komt vast goed !
Ik heb het "WhatPusle" programma net op de Mac geïnstalleerd, maar ik kan niet vinden waar ik bijvoorbeeld kan pulsen ofzo? Iemand hier een Mac&WhatPulse kenner?
Heb je bovenaan in je balk een zwarte W staan? Rechtsboven? Daar in het menu zit het
Marloes
Geplaatst: 13-01-11 18:15
Oh, nu zie ik hem! Zat al helemaal in mn downloads, Finder enz. te zoeken. Had er nog niet aan gedacht dat het ook bovenaan kon staan, haha. Dankjewel! Edit: Haha, vet! Ik kan ook zien hoe vaak ik welke letter heb getypt!
Anoniem
Geplaatst: 13-01-11 18:17
Huh? Die ken ik nog niet, waar kan je dat zien op een Mac?
Ojh cool, gevonden ik gebruik de spatiebalk het meeste
Marloes
Geplaatst: 13-01-11 18:21
Haha, ik denk dat dat bij mij ook zo is, haha. *Gaat kijken* Ik ook, en daarna de 'e'
Anoniem
Geplaatst: 13-01-11 18:24
Bij mij ook zo grappig maar de klinkers gebruik je natuurlijk ook wel het meeste
Ohja, en dan in plaats van in een keer naar beneden gaan gewoon 2 keer op het pijltje drukken. Dat is wel een heel goed idee als ik ben gezakt in de "ranking" haha Ik sta nu 'al' op 156 in ons team, kan alleen nog maar verbeteren dus.
Ik heb me ook geprobeerd aan te melden maar hij lijkt vast te lopen
SanderD
Geplaatst: 14-01-11 16:38
Valt mee geloof ik, ik doe gewoon al jaren mee, daardoor sta ik bovenaan. Een paar anderen in dit topic typen sneller dan ik, dus die halen mij "ooit" wel in. (eigenlijk hoort daar niet zo'n blije smiley bij )
Smidtje, loopt het WP-programma vast, of krijg je een foutmelding? Kun je iets duidelijker zijn?
Anoniem
Geplaatst: 14-01-11 16:39
@Gittekit Valt best mee hoor, hoe veel Sander typt.... Check maar eens de datum waarop hij gestart is met WhatPulse
Ik weet al wat het probleem was..Ik denk dat de accountname al bezet was. Heb mijn naam iets veranderd en ben lid van het bokt-team Maar ik moet nog wel even uitvogelen hoe alles werkt.
Een beetje jammer dat ik net vanmiddag een van de grootste verslagen ooit heb ingeleverd