AlwaysH schreef:Wat hebben de bloggers onder ons als eerste blog onderwerp gebruikt? Ik heb een pagina waar ik over mezelf vertel dus dit lijkt me overbodig?
Ik ben begonnen met mijn blog als een trainingsdagboek voor mijn paard uit het wild en hoe ik haar getemd heb. Toen ik naar Canada verhuisde en niet meer als paardrijinstructrice-aan-huis kon werken ben ik overgestapt naar bloggen over positieve bekrachtiging (clickertraining) in het Engels. Mede doordat ik veel op horse fora zit en ik mezelf continu aan het herhalen was. Toen begon ik copy-paste te doen met mijn superlange antwoorden en daarna dacht ik, Hey waarom niet op mijn blog en dan de link delen?
Mijn begin posts heb ik gedelete omdat ik nu in het Engels blog.
Een goede tip is eerst 5 blogs publiceren voordat je je blog gaat delen. In dat geval hebben mensen gelijk 5 artikelen te lezen en is het gemakkelijk om te beslissen om te abonneren/volgen of niet.
Ik kijk altijd wel naar de About Me page omdat ik graag wil weten wat de bron van een goede blog is. Vind ik gewoon leuk om iets te weten over de auteur. 
Ik heb een About Me page maar die wordt amper bezocht op mijn blog. Mensen gaan direct naar mijn website en daar kunnen ze ook over mij lezen.